Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ринк-а частка(РЧ) як показник ефект-і М-вої діяльності фірми

РЧ-питома вага товарів під-ва в заг-ій місткості даного ринку збуту. Визн: співвіднош-я обсягу збуту товарів фірми на ринку до заг-го обсягу продаж на цьому ринку (до місткості ринку) і подається у %. Ринкові лідери-фірми, які волод-ь найбільшою РЧ на ринку збуту. Аналіз РЧ дає змогу оцінити стан-ще під-ва стосовно конкур-ів. Якщо РЧ під-ва збіль-ся, його конкурентне становище зміцн-я, якщо ж РЧ змен-ся-діял-ть конкурентів ефект-ша. Ринк-ий лідер визнач зміни цін-ї політики, напрями інновацій, інтенсивн-ь рекламної і збутової діял-ті,є законодавцем М-го комплексу на певн-у ринку.

Керовані фактори М-гу та їх характер-а

Навкол-нє середов-е М-гу - сук-ть чинників, під впливом яких здійсн-ся М., форм-ся його структура. На М-у діял-ть вплив-ь фактори: *контрол-ні (внутр-і); *неконтрол-і (зовн-і). До керов-их факторів належ ті,до яких безпосер-ьо причетна фірма, її фін-ві, вир-чі, ек-ні, кадрові служби, підрозділи НДДКР, матеріально-техн-го постач-я і власне мар-ві структури. Саме від них залеж визн-ня цілей,дій, структури мар-гу, типів його організ-ії, а також вибір цільового ринку, система контролю. Це: 1)фактори, які управл-я вищим керівництвом(сфера д-сті; загальні цілі; роль мар-гу, завдання, ф-ії; роль ін. під-их ф-й; корпоративна культура) 2)фактори, які визнач-я службою М-у (види цільових ринків;цілі М; організація М;контроль і керів-во М-ої д-сті)

Конц-ія “4Рs”:виникн-я і зміст

З кін 50рр ХХ ст. сис-му засобів М-гу(сукупність заходів та методів, конкретний інструм-рій, який викор-ся під-ом для досягн-я поставленої мети, вик-ня відповідних завдань) наз-ть «М-ва суміш» (marketing-mix). У кінці 70рр можливі елементи цієї суміші було об’єднано в 4 групи, концепція 4Р:1)товар (асортим-т, номенклат-а, якість,дизайн;власти-і;торг-а марка; упаковка; параметри; сервіс; гарантії; супутні послуги). 2)місце (канали, форми, методи продажу, розміщ-я магазинів, складув-я, транспор-ня). 3)просув-я(стимул-ня збуту, реклама, персон-ий продаж, PR). 4)ціна (прейскурантна; знижки; націнки; терміни платежу; умови кредитув-я)


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  10. IV група- показники надійності підприємства
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керов-і й некер-і фактори М-гу | Комплекс М-гу: сутність та характер-а

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.