Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види еластичності попиту (ЕП).

Цінова ЕП-чутливість споживачів до зміни цін на продукцію. Вона вимір-я коефіцієнтом еластичності (КЕ), який показує, як відносна зміна ціни (∆ Р⁄Р) спричинює відносну зміну величини попиту (∆ Х⁄Х). КЕ=(∆ Х⁄Х)/(∆ Р⁄Р), де ∆ Х та ∆ P - відповідно зміна ціни та попиту; Х та Р - початкові знач-я ціни та попиту. КЕ > 1 Еласт-й чи відносно еласт-й попит, КЕ=1 Одинична елас-тичність попиту, КЕ < 1 Нееласт-й чи відносно не-еласт-й попит. Крім названої, розрізняють також перехресну ЕП (КЕП) і таку, яка визнач-я рівнем доходів споживачів (КЕД). 1шу можна розрахувати за формулою: КЕП =(∆ Ха⁄Ха)/(∆ Рb⁄Рb), де ∆Ха та Ха - відповідно відносна зміна обсягів продажу та початкове їх знач-я стосовно товару а. ∆Рb та Рb - відповідно відносна зміна ціни та початкова ціна товару b. Якщо КЕП >1 - продукти взаємозамінні, КЕП <1 - продукти взаємодоповнювані, КЕП =1 - продукти не замін-ь один одного, між ними немає конкурентного співвідношу-я. ЕД залежно від рівня доходів споживачів визнач-ь за формулою: КЕД=(∆ Х⁄Х)/(∆ C⁄C), де ∆Х та Х - відповідно відносна зміна та початкове знач-я обсягів продажу; ∆С та С - відповідно відносна зміна та поч-ве знач-я доходів споживачів. Якщо КЕД <1-попит нееласт, тобто зменш-я за збільш-я доходів (товари низької якості). За КЕД >1 попит буде еласт, тобто таким, що збільш-я у разі зрост-я доходів (товари високої якості).

Цін еласт-ь попиту (ЦЕП),сутн-ь,методи визнач

ЦЕП-чутливість споживачів до зміни цін на продукцію. Вона вимір-ся коефіцієнтом еластич-і (КЕ), який показує, як відносна зміна ціни (∆ Р⁄Р) спричинює відносну зміну величини попиту (∆ Х⁄Х). КЕ=(∆ Х⁄Х)/(∆ Р⁄Р), де ∆ Х та ∆ P-відповідно зміна ціни та попиту; Х та Р – почат-і знач-я ціни та попиту. Значення КЕ можуть змінюватись від 0 до ∞. Якщо КЕ=0, то попит не змін-я за будь-якої зміни ціни (абсолютно нееласт-ий попит). Якщо КЕ→∞, то навіть незначне збільш-я ціни може призвести до зниж-я попиту. У загальному випадку за нееластичного попиту КЕ завжди менший від 1, за еластичного - більший.


Читайте також:

  1. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  2. Аналіз попиту
  3. Аналіз попиту
  4. Вдавані виключення із закону попиту
  5. Взаємодія попиту і пропозиції
  6. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції.
  9. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  10. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ціна в системі М-го комплексу: | Стратег престиж-х цін: сутн,умови,прикл

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.