Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Денна форма навчання (ОКР «бакалавр»)

Номер модулю Номер та назва змістового модулю, номер та найменування теми Кількість годин, відведених на вивчення навчальної дисципліни Література, сторінки Вид контролю
Всього з них:
лекції семінарські заняття практичні заняття лабораторні заняття самостійна робота
Семестр № 3
Модуль 1 Тема 1. Філософія, її смисл і призначення в культурі.       МК 1
Тема 2. Особливості філософії як теоретичного знання.        
Тема 3. Філософія стародавнього Сходу      
Тема 4. Давньогрецька філософія.      
Тема 5. Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження.        
Тема 6. Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.      
Тема 7. Німецька класична філософія.      
Тема 8. Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).      
Тема 9. Українська філософія        
Всього № 1:        
Семестр № 3
Модуль 2 Тема 10. Основні проблеми метафізики і онтології.       МК 2
Тема 11. Основні проблеми гносеології.      
Тема 12. Проблеми наукового пізнання.      
Тема 13. Основні проблеми соціальної філософії.      
Тема 14. Основні питання філософської культурології.      
Тема 15. Основні проблеми філософської антропології..      
Всього № 2:        
Всього за семестр:       ПМК

заочна форма навчання(ОКР «бакалавр»)

Номер модулю Номер та назва змістового модулю, номер та найменування теми Кількість годин, відведених на вивчення навчальної дисципліни Література, сторінки Вид контролю
Всього з них:
лекції семінарські заняття практичні заняття лабораторні заняття самостійна робота
Семестр № 3
Модуль 1 Тема 1. Філософія, її смисл і призначення в культурі.           МК 1
Тема 2. Особливості філософії як теоретичного знання.          
Тема 3. Філософія стародавнього Сходу            
Тема 4. Давньогрецька філософія.          
Тема 5. Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження.            
Тема 6. Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.            
Тема 7. Німецька класична філософія.            
Тема 8. Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).            
Тема 9. Українська філософія            
Всього № 1:        
Семестр № 3
Модуль 2 Тема 10. Основні проблеми метафізики і онтології.             МК 2
Тема 11. Основні проблеми гносеології.            
Тема 12. Проблеми наукового пізнання.            
Тема 13. Основні проблеми соціальної філософії.            
Тема 14. Основні питання філософської культурології.            
Тема 15. Основні проблеми філософської антропології..          
Всього № 2:        
Всього за семестр:       ПМК

Структура залікового кредиту та тематика лекційних, семінарських, практичних і лабораторних занять


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. III.4 Форматування тексту.
  5. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл навчального часу та видів робіт з навчальної дисципліни | Денна форма навчання (ОКР «бакалавр»)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.