Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Технологічна карта практичного заняття.

№   Етапи заняття   Распр. веделение часу   Види контролю Засоби навчання  
п\п     часу      
1. Підготовчий етап 20 хв.   Стетофонендоскопи, підручники, довідники  
1.1 Організаційні       методичні рекомендації, методичні  
  питання       муляжі,
1.2 Формування мотивації         історії хвороби, комп'ютери з|із|  
1.3 Контроль     Усний опит по   Відповідним
  початкового рівня підготовки       стандартизованному переліку питань, письмове тестування.     інформаційним забезпеченням.  
2. Основний етап   80хв. Практичні завдання    
3. Завершальний етап   20 хв. Вирішення ситуаційних завдань    
3.1 Контроль кінцевого рівня подготовки          
3.2 Загальна оцінка учбової діяльності студента        
3.3 Інформування студентів про тему наступного заняття            

 

8. Контрольні питання щодо самоперевірки підготовки до заняття

1.Етіологія і поширеність ГРВІ у дітей.

2.Патогенетичні механізми ГРВІ. Особливості перебігу ГРВІ у дітей.

3.Особливості клінічного перебігу ГРВІ в залежності від причиннозначущого збудника.

4.Діагностика ГРВІ у дітей.

5.Особливості лікування ГРВІ у дітей.

6.Ускладнення перебігу ГРВІ у дітей.

7.Клініка гострого обструктивного|обструкційного| ларингіту у дітей.

8.Невідкладна допомога при обструктивному|обструкційному| ларингіті (несправжньому крупі) у дітей.

9.Невідкладна допомога при судорожному синдромі у дітей.

10.Невідкладна допомога при гіпертермії у дітей.

 

 

9. Література.

1.Актуальні питання| педіатрії|: Навчально-методічній посібник| для лікарів| загальної| практики – сімейної| медицини|. – Д.:Вид-во «Червона рута-Турс|», 2006. – 430 с.

2.Антипкін Ю.Г., Лапшин В.Ф., Уманець Т.Р. Довідник з дитячої пульмонології та алергології. - Київ. – 2012. – 328 с.

3.Етапна невідкладна| допомога| дітям/ за ред|.. проф|. Белебезьєва Г.І. та Снісаря В.І.//довідник «VADEMECUM| Доктор|лікар| Педіатр». – До.:ТОВ ГІРА Здоров’я Україні,2006.

4.Медична реабілітація в педиатрії/ Під общ.ред. М.В. Лободи, А.В. Зубаренко, К.Д. Бабова. – К.: «Купріянова О.О.», - 2004. – 384 с.

5.Невідкладні стани|достатки| у дітей / Петрушина А.Д., Мальченко Л.А., Кретініна Л.Н. і ін. – М|м-код|: Мед.кніга, 2007.

6.Педиатрия. - под. ред.. А.В. Тяжкой. – Винница.- 2010. – 1152 с.

 


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Підсумок заняття.
  4. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. А) Методика проведення заняття.
  7. Алгоритми шифрування в електронних картах
  8. Б) маршрутна карта
  9. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  10. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  11. Будова СВА. Стандарти практичного застосування.
  12. В) операційна карта




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базовий рівень підготовки. | МОДУЛЬ № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 4. Гострі бронхіти у дітей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.