Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Комп'ютерні ігри: добре чи погано?

Пригадаймо, спочатку з'явилися звичайні прості ігри, які були створені задля розваги та відпочинку, але, крім цього, виконували ще розвиваючу функцію. Вони розвивали моторні навички, увагу, швидкість реакції тощо. Далі дитина починала цікавитися складнішими інтелектуальними іграми, наприклад проходження крізь лабіринти, що є гарним розумовим тренуванням і розвиває логічне мислення. Проте, їм на зміну прийшли ще складніші ігри – стратегічні, які вже досить суттєво відрізнялися від попередніх, адже моделювали реальність, в якій перебуває людина, точніше, вони задавали шлях, яким прямувала людина, створюючи цю реальність самостійно. Виходячи вже з назви, можна сказати, що такі ігри навчають стратегічному мисленню, плануванню, дуже гарно розвивають аналітичне мислення. Тому діти, які грають у комп'ютерні ігри, відрізняються широтою світогляду: в них розвиненіше уявлення про оточуючий світ, що більше відповідає світогляду дорослих людей. Такі "комп'ютерно розвинені" діти, зазвичай, випереджають своїх однолітків у психологічному розвитку, легше засвоюють навчальний матеріал, впевненіші у своїх силах.

Проте є й негативний бік захоплення комп'ютерними іграми. Взаємодія з комп'ютером чи ігровою приставкою може набути характеру заміщуюче-компенсаторної та гедонічно-мотивованої поведінки. Що це означає? Ігрова реальність стає для дитини реальністю життя, тобто відбувається заміна на рівні свідомості. Особливо яскраво це трапляється тоді, коли маленька людина переживає соціально невдалі контакти і занурюється в ігровий світ, де відчуває себе неподільним володарем. Саме в цьому примарному світі відчуття або передчуття перемоги підвищує самоповагу, компенсує занижену самооцінку та формує таку поведінку, коли єдиним сенсом життя стає задоволення від ігрових сеансів. Так, з'являється "комп'ютерна або ігрова" залежність. Таку залежність можна охарактеризувати як надмірне захоплення комп'ютерними іграми задля виходу з реальності, що призводить до деформацій (якісних змін) – як соціальних, особистісних, так і професійних, матеріальних та сімейних цінностей.

(based on: http://sergei-lutsk.narod.ru)

5. Read and translate the text:

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Are video games bad for children? | Computer ergonomics

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.