МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лабораторне заняття №7 (2 год.)ТЕМА:Методи виховання. МЕТА:Закріпити знання студентів про існуючі методи виховання школярів та сформувати уміння підбирати та оцінювати ефективність застосованих методів виховання. ЗАВДАННЯ: 1. На основі аналізу рекомендованої літератури з`ясувати основні умови ефективного впливу методів: а) формування свідомості особистості; б) організації діяльності та формування позитивного досвіду суспільної поведінки; в) стимулювання як важливого чинника підвищення ефективності різнопланової діяльності школярів.
2. На основі спостереження за своїми батьками, вчителями або вихователями назвати методи: а) які найчастіше застосовуються у вихованні (батьками, вчителями, вихователями); б) від яких методів виховання ви вважаєте потрібно відмовитись (батькам, вчителям, вихователям)? Чому? Відповідь обґрунтуйте; в) Що, на ваш погляд, знижує ефективність тих чи інших методів виховання?
3.Скласти план підготовки і проведення бесіди на морально-етичну тему (з учнем або учнями класу, батьками учня чи класу), обґрунтувати методику її проведення.
4. Підібрати із педагогічних посібників одну проблемну ситуацію, проаналізувати їх з точки зору ефективності використаних методів виховання.
ЛІТЕРАТУРА: Основна: 1.Кузьмінський А.Г., Вовк Л.П., Омеляненко В.Л. Педагогіка: Завдання і ситуації: Практикум. - К.: Знання – Прес 2003.- с. 163-190. 2.Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навчальний посібник. –2-ге вид., допов. І перероб.- К.: Вища школа, 2005.- с.118-140; 186-208; 215-234. 3.Макаренко А.С. А.С. Методи виховання. - К., 1954.- Т.5.- с.97-119. 4.Ніцу Ю. Роздуми про покарання та заохочення учнів //Шкільний світ. - 2001.- №5.- с. 2. 5.Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах у 2001/2002 навч. році //Інформац. збірник МОН України. – 2001. – №22, с.15. Читайте також:
|
||||||||
|