Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конкретна мета самостійної підготовки

На підставі отриманих знань щодо етіологічних та патогенетичних факторів знати основні клінічні та діагностичні критерії різних форм дисметаболічної нефропатії у дітей, ознайомитись з основними принципами лікування, реабілітації і профілактики цієї групи захворювань.

 

Програма самостійної підготовки

2. Базовий рівень підготовки.

Назва попередніх дисциплін Необхідні навики
1.Нормальна анатомія Описувати будову нирок і сечовивідної системи й уміти зобразити її схематично
2. Гістологія й ембріологія Демонструвати особливості ембріологічної будови нирок у дітей
3. Патологічна анатомія Визначити морфологічні зміни в тканинах нирок при дисметаболічних нефропатіях
4. Нормальна фізіологія Визначити загальні механізми основних функцій нирок
5. Патологічна фізіологія Визначити компенсаторні механізми сечової системи при запальних процесах
6. Біохімія Демонструвати знання обміну речовин в організмі людини. Визначати й інтерпретувати основні біохімічні показники функціонального стану нирок
7. Пропедевтика педіатрії - Аналізувати анатомо-фізіологічні особливості сечовидільної системи в дітей залежно від віку і їхнє клінічне значення. - Зібрати анамнез у хворої дитини або його батьків з виділенням скарг екстраренального й ренального походження. - Проводити об'єктивне обстеження сечовидільної системи. - Трактувати зміни показників лабораторних та інструментальних методів дослідження (загального аналізу крові, загального аналізу сечі, аналізу сечі за Нечипоренком, аналізу сечі за Зимницьким, бактеріологічного дослідження сечі, добової протеїнурії, біохімічного аналізу крові, дослідження екскреції сечової кислоти, оксалатів, кальцію і фосфору з сечею, вмісту сечової кислоти, фосфору і кальцію у сироватці крові, результатів ультразвукового обстеження органів черевної порожнини у дітей).  
8. Фармакологія Пояснити принцип призначення літолітичних препаратів, мембраностабілізаторів, ферментів, спазмолітиків та нестероїдних протизапальних препаратів .

6. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.

7. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.

8. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок.

9. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю.

 


Читайте також:

  1. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  2. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  3. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  4. Авдання для домашньої підготовки.
  5. Аналіз самостійної роботи
  6. Базовий рівень підготовки.
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи
  9. В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи
  10. В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи.
  11. ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ (ІНДИВІДУАЛЬНОЇ) НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  12. ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дієтотерапія при фосфатурії | Практичні навички.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.