Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення поправок і довжин сторін трикутника

№ три-ка Назва кута Виміряні кути V', первинна поправка Первинно вирівняні кути Градуси та дес. долі Кут в радіанах sin кутів обчислення сторін ctg кутів
˚ ׳ ˚ ׳
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
A1 52,4 1,56667 54,0 73,8317 1,288606 0,960448 16091,2078 0,289928
B1 21,3 1,56667 22,9 57,7064 1,007166 0,845321 14162,3923 0,632019
C1 41,6 1,56667 43,2 48,4620 0,845821 0,748516 12540,5333 0,885909
115,3   120,0 180,0000        
      -4,7                  
A2 44,4 -0,50000 43,9 63,0289 1,100061 0,891235 16099,0359 0,508891
B2 27,5 -0,50000 27,0 62,9742 1,099107 0,890802 16091,2078 0,510094
C2 49,6 -0,50000 49,1 53,9970 0,942425 0,808986 14613,3087 0,726623
121,5   120,0 180,0000        
      1,5                  

 


Закінчення табл. 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
  A3 12,4 0,60000 13,0 59,1703 1,032716 0,858694 17438,6482 0,596823
  B3 28,5 0,60000 29,1 52,4414 0,915275 0,792730 16099,0359 0,768953
  C3 17,3 0,60000 17,9 68,3883 1,193601 0,929701 18880,6856 0,396164
  58,2   60,0 180,0000        
        -1,8                  
  A4 22,7 -1,56667 21,1 46,6392 0,814008 0,727045 13314,0282 0,944358
  B4 42,9 -1,56667 41,3 72,2281 1,260619 0,952279 17438,6482 0,320523
  C4 59,1 -1,56667 57,5 61,1326 1,066966 0,875740 16037,0127 0,551286
  124,7   120,0 180,0000        
        4,7                  
                             

 


Для обчислення довжин сторін трикутника використовуємо формули:

, (1.6)

 

де а,в,с – сторони, А,В,С – виміряні кути.

З оберненої геодезичної задачі визначаємо довжини сторін та їх дирекційні кути (табл. 4).

Таблиця 4

Розв’язання оберненої геодезичної задачі

Формули і A C
k B D
1 2 3
Хі 41 555,25 40 201,16
Хк 28 178,84 27 500,60
X=Xв-Ха -13 376,41 -12 700,56
Уі -23 179,08 8 117,32
Ук -18 526,66 12 111,13
Y=Ув-Уа 4 652,42 3 993,81
tg r -0,347808 -0,314459
r -0,334721 -0,304669
2,806872 2,836924
0,328505 0,299977
-0,944502 -0,953946
14 162,39 13 313,71
14 162,39 13 313,71

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. IV. Відповідальність сторін
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. V. Класифікація і внесення поправок
  10. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 33)
  11. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  12. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихідні координати | Складання умовних рівнянь другої групи і функцій вирівняних елементів мережі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.