Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Світова соціально-економічна криза та її вплив на маркетингові рішення українських підприємств.

 

Вплив кризи на маркетинг прийнято однозначно вважати негативним. Але парадоксальною є можливість розглянути кризу як позитивний чинник для прогресу маркетингу. На жаль, мислення щодо впливу рецесії на різноманітні сфери економіки пов’язане з депресивними тенденціями. Не варто розглядати діяльність підприємств лише щодо фінансового розподілу між сферами діяльності організації у короткотерміновому періоді, особливо в час спаду економічного циклу. Як свідчить аналіз вторинної маркетингової інформації, аналогічні дії спостерігались і під час криз у 1920-х рр., в 1933 р., в 1998 р., коли 99% підприємств намагались насамперед знизити витрати. Проте серед 100% компаній, що скоротили певну частку витрат, знаходився 1% тих, які робили абсолютно навпаки.

Досвід кризи 2008–2009 рр. вже приніс свої позитивні результати. Економія споживчого сектора будь-якого ринку змушує клієнтів того чи іншого підприємства відмовлятись від звичок купувати без роздумів, а купувати товари, детально вивчаючи їхні споживчі властивості. Тенденції на споживчому ринку відповідають сформованому у ХХІ ст. тренду про здоровий спосіб життя.

Негативний вплив кризи на маркетингову діяльність значною мірою проявився через скорочення фінансування даної сфери діяльності підприємств. Маркетингові інструменти стали значно менш ефективними, а ефективність маркетингової діяльності зменшилась.

Донедавна українські виробники дотримувались стандартної схеми: виробити якнайбільше товарів з номінальною собівартістю та продати якнайдорожче. Роль маркетингу у процесі створення товару є основною, адже товар створюється для споживача і реалізується за його ж гроші.

Сьогодні значно зростає роль персональних контактів. Адже із збільшенням поінформованості споживачів про продукт ефективність реклами зменшується.

Будь-якому підприємству як в Україні, так і за кордоном у сфері просування продукту слід використовувати концепцію “Flexible thinking” (гнучке мислення). Оскільки класичні прийоми зовнішньої реклами не є настільки ефективними, як від них очікується, тому варто використовувати прийоми, які раніше не були популярними. Такі види маркетингу як партизанський, прихований, партнерський та інші, сьогодні є лідируючими.

Популяризація персонального продажу та індивідуального підходу вказує на те, що споживач сьогодні потребує бути особливим. У період масового виробництва товарів, схожих між собою навіть у різних торгових марках, потенційний клієнт хоче отримувати такий, який відрізняється із загальної маси товарів того ж таки асортименту.

Після піка кризи на ринку залишились лише найбільш стійкі підприємства: функціонують компанії з найбільш стабільним асортиментом та репутацією. Відбувається формування нових ринків для нових товарів. Ця стратегія називається стратегією “блакитних океанів”. Вони позначають всі індустрії, які не існують зараз – невідомий ринковий простір, незаплямований конкуренцією. У блакитних океанах попит створюється, а не відвойовується.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I світова війна
  4. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  7. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  8. А.1.4. Визначення кількості технічних впливів
  9. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  10. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  11. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу
  12. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості впливу факторів макросередовища на діяльність фірми. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.