МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вплив маркетингу на суспільство ціломуКритики стверджують, що американська система підприємництва заохочує надмірний інтерес до речей. Про людей судять не по тому, що вони собою представляють, а по тому, чим вони володіють. Людину не вважають успішною, якщо в неї немає будинку в передмісті, двох машин, наймоднішого одягу і новітніх електропобутових приладів. Демонстративне споживання з боку одних викликає заздрість у інших. Щоб заробити необхідні гроші, люди починають працювати напруженіше. Здійснювані ними покупки сприяють як зростанню випуску продукції, так і зростанню виробничих потужностей американської промисловості. Тому па людей починають дивитися як на певну ланку, яке зв'язує виробництво і споживання і якими можна маніпулювати. Люди володіють природними захисними реакціями проти впливу на них засобів масової інформації - вибірковістю уваги, сприйняття, спотворення і запам'ятовування. Кошти масової інформації є найбільш дієвими, коли волають до вже існуючим потребам, а не намагаються створити нові. Більше того, люди шукають відомості, що стосуються покупок більш масштабного характеру, і тому не покладаються на поодинокі джерела інформації. Навіть при дрібних покупках, які можуть відбуватися під впливом рекламних звернень, повторні покупки будуть мати місце лише в тому випадку, якщо експлуатаційні властивості товару виправдовують очікування споживача. І нарешті, високий відсоток невдач новинок на ринку суперечить твердженням про здібності фірм контролювати попит. Бізнес звинувачують у надмірному стимулювання попиту на товари для індивідуального споживання (наприклад, автомобілі) шкоди суспільним благам (дороги, яким ці автомобілі їздять). Критики стверджують, що система маркетингу несе з собою ерозію культури. Органи почуттів людини постійно піддаються атакам з боку реклами. Серйозні програми перериваються рекламними вставками, друковані матеріали губляться серед смуг реклами, чудові ландшафти обезображиваются рекламними щитами. Рекламні вторгнення безперервно впроваджують у людську свідомість думки про секс, владу, престиж. Підприємці відповідають на ці звинувачення в піднятті комерційної галасу наступним чином. По-перше, вони розраховують, що їх рекламні звернення досягають, в першу чергу, цільової аудиторії. По-друге, оголошення забезпечують свободу комерційному радіо і телебаченню в їх ролі засобів розповсюдження інформації та стримують зростання розцінок журналів і газет. Читайте також:
|
||||||||
|