МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичне заняття № 1ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………….………… 3 1. Тематика практичних занять………………………………….…… 4 2. Методичні рекомендації до виконання практичної частини….. 5 3. Розподіл балів, що присвоюються студентам................................... 32 4. Рекомендована література………………………….......................... 33 5. Інформаційні ресурси……………………………………….............. 34 6. Додатки………………………………………………………….. 35
©Мошинський В.С., Наконечна Ж.В., 2014 © НУВГП, 2014 ВСТУП Метоювивчення дисципліни є основа викладення основних теоретичних і методологічних положень дисципліни дати загальні поняття про роль ландшафтної екології у дослідженні природної реальності, оцінці і прогнозування стану геоекосистем та у вирішенні практичних проблем раціонального природокористування. Ознайомити студентів з принципами просторової та системної диференціації географічної оболонки, особливостями її функціонування та динаміки. У процесі виконання практичних завдань заплановано прищепити студентам навички природного тематичного картографування, концептуального ат математичного моделювання природних систем, системного врахування вертикальної та горизонтальної будови географічних систем різних ландшафтних територіальних структур, ландшафтно-екологічного підходу до природокористування, оцінки та прогнозування змін у геоекосистемах при їхній природній та техногенній трансформації. В результаті вивчення “Ландшафтної екології” студенти повинні з н а т и: · принципи геосистемності організації території; · закони і закономірності функціонування геоекосистем; · методичні підходи до організації функціонального використання та охорони земель; в м і т и: · укладати тематитичні карти та профілі; · оцінювати стан геоекосистем; · здійснювати моніторинг об’єктів довкілля; · прогнозувати зміни навколишнього середовища; · розробляти проекти раціонального природокористування. Тематика практичних занять
Методичні рекомендації до практичних занять Практичне заняття № 1 Тема: Укладання геоморфологічної карти Мета: За допомогою вихідних матеріалів (додаток 1) на навчальній топографічній основі М 1:50000 укласти тематичні контури і скласти геоморфологічну карту. План практичного заняття 1. Укласти кольорову або чорно-білу геоморфологічну карту згідно завдання. 2. Розробити легенду до геоморфологічної карти Норма часу (за навчальною програмою): 2 год. Питання для обговорення 1. Приклади форм рельєфу. 2. Картографування форм рельєфу. 3. Морфоструктури і морфо скульптури. 4. Зв'язок геоморфологічна будова території з її землеустроєм. 5. Вплив морфологічного плану території на її геосистемну будову по горизонталі. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|