Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 1

ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………….………… 3

1. Тематика практичних занять………………………………….…… 4

2. Методичні рекомендації до виконання практичної частини….. 5

3. Розподіл балів, що присвоюються студентам................................... 32

4. Рекомендована література………………………….......................... 33

5. Інформаційні ресурси……………………………………….............. 34

6. Додатки………………………………………………………….. 35

 

©Мошинський В.С.,

Наконечна Ж.В., 2014

© НУВГП, 2014


ВСТУП

Метоювивчення дисципліни є основа викладення основних теоретичних і методологічних положень дисципліни дати загальні поняття про роль ландшафтної екології у дослідженні природної реальності, оцінці і прогнозування стану геоекосистем та у вирішенні практичних проблем раціонального природокористування. Ознайомити студентів з принципами просторової та системної диференціації географічної оболонки, особливостями її функціонування та динаміки.

У процесі виконання практичних завдань заплановано прищепити студентам навички природного тематичного картографування, концептуального ат математичного моделювання природних систем, системного врахування вертикальної та горизонтальної будови географічних систем різних ландшафтних територіальних структур, ландшафтно-екологічного підходу до природокористування, оцінки та прогнозування змін у геоекосистемах при їхній природній та техногенній трансформації.

В результаті вивчення “Ландшафтної екології” студенти повинні

з н а т и:

· принципи геосистемності організації території;

· закони і закономірності функціонування геоекосистем;

· методичні підходи до організації функціонального використання та охорони земель;

в м і т и:

· укладати тематитичні карти та профілі;

· оцінювати стан геоекосистем;

· здійснювати моніторинг об’єктів довкілля;

· прогнозувати зміни навколишнього середовища;

· розробляти проекти раціонального природокористування.


Тематика практичних занять

№ з/п Назва Кількість годин
Побудова геоморфологічної тематичної карти
Побудова тематичної карти четвертинних відкладів
Побудова тематичної ґрунтової карти
Побудова ландшафтних профілів
Побудова великомасштабної ландшафтної карти (карти генетико-морфологічної ЛТС)
Побудова та аналіз карти генетико-морфологічної ЛТС
Побудова та аналіз карти позиційно-динамічної ЛТС
Побудова та аналіз картосхеми біоцентрично-мережевої ЛТС
Розробка та обґрунтування раціональної структури угідь
ВСЬОГО

Методичні рекомендації до практичних занять

Практичне заняття № 1

Тема: Укладання геоморфологічної карти

Мета: За допомогою вихідних матеріалів (додаток 1) на навчальній топографічній основі М 1:50000 укласти тематичні контури і скласти геоморфологічну карту.

План практичного заняття

1. Укласти кольорову або чорно-білу геоморфологічну карту згідно завдання.

2. Розробити легенду до геоморфологічної карти

Норма часу (за навчальною програмою): 2 год.

Питання для обговорення

1. Приклади форм рельєфу.

2. Картографування форм рельєфу.

3. Морфоструктури і морфо скульптури.

4. Зв'язок геоморфологічна будова території з її землеустроєм.

5. Вплив морфологічного плану території на її геосистемну будову по горизонталі.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.