Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік заходів за напрямами виховання молодших школярів

Формування національної свідомості і самосвідомості, патріотичне та національне виховання: Ä „Мій родовід”; Ä „Моя матуся”; Ä „Мій батько”; Ä „Моя сім’я”; Ä „Тато, мама і я”; Ä „Моя родина”; Ä „Козацький край”; Ä „Рідний край”; Ä „Моя країна”; Ä „Моє село”; Ä „Це в імені твоїм”; Ä „Свято нашого роду”; Ä „Історичні місця України.
Ä „Всі ми українці − єдина сім’я”; Ä „У нас одна батьківщина − рідна наша Україна”; Ä „Місто Київ − столиця України”; Ä „Сторінки сімейного альбому”; Ä „Скарби бабусиної скрині”; Ä „Золоті руки мого дідуся”; Ä „Як тебе не любити, Києве мій”; Ä „Літописна книга мого села”;
Виховання поваги до конституції, державної символіки: Ä „Як слухають Гімн”; Ä „Наша Батьківщина”;
Ä „Чому наш прапор жовто-блакитний”; Ä „Про що розповідає наш герб”; Ä „Народна символіка України”; Ä „Хліб як символ народного добра”; Ä „Хліб у полі, пекарні, крамниці, на столі”; Ä „Квіти в українському віночку”; Ä „Хліб усьому голова”; Ä „Мамин рушник”; Ä „Ой у лузі калина”; Ä „Без калини нема України”; Ä „Різдво”; Ä „Великдень”; Ä „Свято Івана Купала”; Ä „Квіткова символіка”.
Формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою: Ä „Мамина колискова”; Ä „А я у гай ходила”; Ä „Свято Кобзаря”; Ä „Літературна вітальня”.
Ä „Із слова починається людина, із мови починається мій рід”;
Утвердження принципів загальнолюдської моралі, правди, справедливості, любові до праці: Ä „Найближчі нам люди”; Ä „Рід, родина, рідня”; Ä „Родовідне дерево”; Ä „Сімейний календар”; Ä „Сімейні реліквії”; Ä „Материнська пісня”; Ä „Що таке совість”; Ä „Чарівні слова”; Ä „Урок милосердя”; Ä „Правила етикету”; Ä „Культура поведінки”; Ä „Про подарунки”; Ä „Поведінка в гостях”; Ä „Про злочин і кару”.
Ä „Духовні цінності людини”; Ä „Традиції в моїй сім’ї”; Ä „Тепло батьківського дому”; Ä „Про чесність і слухняність”; Ä „Подорож у світ мудрих думок”; Ä „Чому ми шануємо старших”; Ä „Як слід звертатися до старших”; Ä „У чому виявляється ввічливість”; Ä „Культура телефонної розмови”; Ä „Школа − дім, де ми живемо”; Ä „Веселі правила гарного тону”;
Формування творчої особистості, формування цивілізованого господаря: Ä „Від зернятка до хлібини”; Ä „Твої трудові обов’язки”; Ä „Моє та спільне”; Ä „Робота моїх батьків”; Ä „Професії моїх батьків”.
Ä „Як сорочка у полі виросла”; Ä „Навчання і праця поруч ідуть”; Ä „Чи знаєш ти, скільки це коштує”;
Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури праці: Ä „Закінчи оповідання”; Ä „Ми тепер учні”; Ä „Наша школа”; Ä „Правила для учнів”; Ä „Що таке „добре” і що таке „погано”.
Ä „Для чого людина навчається”; Ä „Умій учитись щоб уміти трудитись”;
Формування екологічної культури, гармонійних відносин з природою: Ä „Зимові клопоти”; Ä „Ліс узимку”; Ä „Рослини-мандрівники”; Ä „Природа − рідний дім”; Ä „Ліс − наше багатство”; Ä „Хто охороняє ліс”; Ä „Природа − матір Берегиня”; Ä „Птахи нашого краю”; Ä „Лікарські рослини”; Ä „Упізнай за пером”.
Ä „Осінь у нашій місцевості”; Ä „Як природа готується до зими”; Ä „Як поводити себе в лісі”; Ä „Рослини-символи України”; Ä „Рослини і тварини в українській пісні”; Ä „Парки і сади − окраса землі”; Ä „Відгадай за голосами”;
Забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров’я: Ä „Козацькі герої”; Ä „Режим праці”; Ä „Режим відпочинку”; Ä „Веселі старти козачат”; Ä „Козацькі забави”.
Ä „Щоб бути до праці готовим, потрібно завжди бути здоровим”;
Розвиток індивідуальних здібностей та обдарованості дітей: Ä „У країні чудес”; Ä „Спогади про літо”;
Ä виставка виробів „Своїми руками”; Ä „П’ять хвилин на роздуми”.

 

 

Технологія проведення виховного заходу*

Назва етапу Зміст етапу Діяльність вихованців Діяльність вихователя
Перший етап − цілеспрямування (постановка мети і завдань). Ø Визначення місця і мети виховної діяльності в житті колективу. Ø Формулювання конкретних виховних завдань, варіантів діяльності. Ø Виявлення пропозицій щодо змісту виховної діяльності. Ø Обговорення мети майбутньої діяльності. Ø Висунення та обговорення варіантів майбутньої діяльності. Ø Визначення потреби особистісного розвитку учнів на основі аналізу результатів психолого-педагогічної діагностики. Ø Виявлення кола проблем психосоціальної дезадаптації школярів. Ø Визначення місця школярів у системі міжособистісних відносин. Ø Визначення мети і завдань виховного впливу.
Другий етап − колективне планування виховного заходу. Ø Добір ефективних форм виховного заходу. Ø Колективне обговорення запропонованих варіантів колективної справи. Ø Вибір майбутньої творчої справи на загальних зборах колективу. Ø Поділ учнів на мікрогрупи (5-7 осіб). Ø Висунення ідей, пропозицій щодо змісту майбутньої справи у мікроколективах. Ø Добір мікроколективом найбільш цікавих пропозицій.   Ø Розробка плану колективної справи. Ø Вибори керівного органу − Ради заходу. Ø Стимулювання творчої діяльності членів мікрогруп, формулювання ними пропозицій. Ø Зіставлення різних думок, пропозицій. Ø Обґрунтування та розвиток пропозицій.   Ø Узагальнення пропозицій, формування команди виконавців.
Третій етап − організація (підготовка) виховного заходу. Ø Уточнення, конкретизація плану підготовки й проведення колективного заходу. Ø Організація безпосереднього виконання розробленого плану. Ø Заохочення ініціативи кожного учасника. Ø Виконання ділянки роботи в мікроколективах. Ø Керівництво та координація Радою заходу роботою мікроколективів. Ø Висунення пропозиції щодо можливих варіантів проведення заходу, добір кращих варіантів. Ø Внесення пропозицій щодо варіантів вирішення завдань, усунення труднощів, які виникають. Ø Надання підтримки учням в разі утруднень. Ø Позитивна оцінка кожного успіху учнів.
Четвертий етап − безпосереднє проведення виховного заходу. Ø Реалізація розробленого керівним органом конкретного плану (сценарію) з усіма корективами, внесеними його учасниками в процесі підготовки. Ø Участь у заході в певній ролі відповідно до сценарію. Ø Створення позитивного емоційного настрою під час проведення заходу. Ø Стимулювання самостійного пошуку виходу зі складних ситуацій.
П’ятий етап − підведення підсумків, оцінка результатів заходу. Ø Підведення підсумків виконання виховних завдань.     Ø Систематизація та узагальнення висловлених думок щодо проведеного заходу. Ø Аналіз підсумків проведеного колективного заходу у мікроколективах.   Ø Представлення результатів колективної справи у формі анкети-оцінки, стінгазети, фотогазети тощо. Ø Навчання школярів оцінювати й аналізувати результати своєї діяльності.   Ø Розробка разом з учнями критеріїв оцінювання результатів колективної діяльності.
Шостий етап − організація післядії. Ø Виконання рішень, ухвалених загальними зборами. Ø Внесення змін у творчі доручення мікроколективам. Ø Підготовка статті за матеріалами колективної творчої справи. Ø Розробка пропозицій щодо наступної колективної діяльності. Ø Визначення на основі проведеного аналізу наступної діяльності колективу. Ø Внесення необхідних коректив у наступну колективну творчу справу. Ø Навчання учнів формулювати висновки, вносити корективи в діяльність. Ø Актуалізація уваги на необхідності використання досвіду в процесі організації та проведення аналогічних виховних заходів, колективних творчих справ.

Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. IV. Самовиховання.
  3. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  6. Автоматизація за напрямами
  7. Аналіз ефективності системи антиризикованих заходів
  8. Аналіз заходів управління ризиком в економіці
  9. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  10. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  11. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  12. Б) Принцип народності виховання




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми роботи з учнями | Орієнтовна схема аналізу виховного заходу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.