МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перша відмінаВаріанти субстантивної парадигми Структура парадигми іменника
При заповненні цієї структурної схеми конкретними субстантивними формомоделями утворюється чотири варіанти субстантивної парадигми (чотири відміни): (1) парадигма іменників жіночого, чоловічого і спільного роду з флексією -а в називному відмінку однини; (2) парадигма іменників чоловічого роду з нульовою флексією або флексією -о в називному відмінку однини і середнього роду з флексіями -о, -е, -а в називному відмінку однини; (3) парадигма іменників жіночого роду з нульовою флексією в називному відмінку однини; (4) парадигма іменників середнього роду з флексією -а в називному відмінку однини. Усі варіанти субстантивної парадигми мають однакову чотирнадцятичленну структуру, однак кожний з варіантів субстантивної парадигми має свій набір формомоделей, що характеризуються родовим значенням основи і специфічними флексіями (див. табл. 4.1.2.)
Табл. 4.1.2.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|