МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПОНЯТТЯ ПРО КОМП’ЮТЕРНУ ГРАФІКУЗмістовий модуль І. Комп’ютерна графіка. МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЛЕКЦІЇ № 1
Тема 1: Основні поняття комп’ютерної графіки, види. Кольорові схеми та палітри. Навчальна дисципліна: ПЕОМ Курс: 2 Кількість годин: 2 Актуальність теми: Підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів, які мають достатній рівень інформаційної культури, — найважливіший напрям вирішення завдань інформатизації освіти. Мета лекції: ознайомити з основними видами комп’ютерної графіки, особливостями побудови об’єктів КГ та вивчити основні схеми та палітри; Міжпредметні зв’язки: інформатика, образотворче мистецтво. Обладнання: ПК Література: Глинський Я.М. Основи інформатики та обчислювальної техніки. – Частина ІІ: “Комп’ютери”. – Львів: СП “БаК”, 1997. Глинський Я.М. Практикум з інформатики: навч. посібник.- Львів: «Підприємство Деол», 1999. Гаєвський О.Ю. Інформатика:7-11 кл.: Навч.посіб. – К.: А.С.К.,2010.
Опорні (ключові) поняття:Комп’ютерна графіка, палітра, кольорова схема, графічний об’єкт, формат файла. План лекції:
2.1 Растрова графіка. 2.2 Векторна графіка. 2.3 Фрактальна графіка.
Зміст лекції. Під терміном "графіка" звичайно розуміють візуальне (тобто те, що сприймається зором) зображення будь-яких реальних або уявних об'єктів. Чи малює художник пейзаж, чи креслить конструктор креслення, чи малює дитина на асфальті «класики» – усе це процеси створення графіки. Особливе місце в роботі з зображеннями посідає комп'ютерна графіка. Комп'ютерна графіка – це графіка, яка обробляється і відображається засобами обчислювальної техніки. На базі засобів комп’ютерної графіки та інших прогрессивних технологій в останній час з’явилися зовсім нові, не схожі ні на що раніш відоме, напрямки виробництва, профессії, навіть середовища та взаємостосунки. Звичними зараз звучать для більшості з нас поняття: «віртуальна реальність», «зона інтернет», «телеконференція», «аудіо та відео у реальному часі» та інші. Все це є невід’ємною частиною так званої «комп’ютерної революції», яку всі ми зараз відчуваємо на собі.
Наслідками всесторонньго вторгнення комп’ютерізації у майже всі сфери діяльності людини є й поява нових типів мистецтва. До таких можна віднести комп’ютерну музику та анімацію. Остання з’явилася саме завдяки розвитку одного з видів комп’ютерної графіки, а саме— тривимірної (3D) графіки та анімації. Цей тип графіки, а точніше, клас редакторів 3D набув за останні 1-2 роки достатньо широкого розповсюдження не тільки у колах спеціалістів, які користуються спеціалізованими дуже міцними графічними станціями, а й у колах користувачів середнього класу, у т. ч. й користувачів домашніх комп’ютерів. Цьому, перш за все, сприяє розвиток спрямованних на працю з 3D графікой не тільки програмних продуктів, а й поява апаратних засобів, також спрямованних на підтримку та прискорення різноманітних 3D процесів. До цих засобів слід віднести такі, як:
• 3D акселератори, які входять до складу майже всіх сучасних відеоадаптерів;
• процесори з підтримкою ММХ команд;
• спеціалізовані процесори типу RISC, Silicon Graphics;
• процесори з підтримкою нової технології 3D NOW та ін.
Своєрідним синтезом майже усіх типів комп’ютерної графіки став й такий тип графіки, як «Web-дизайн», який прийшов до нас разом із втіленням у повсягденне життя все більшої й більшої спільноти інтернету. Тут присутні й елементи, які досі використовувались лише при верстці друкованних видань, і фрагменти анімації та відео, й моменти моделювання різних об’єктів. Для будь-якої графіки можна виділити процеси її створення і візуалізації. У разі традиційної графіки (декоративного розпису, ескізів, креслень тощо) ці процеси збігаються у часі. Справді, художник або кресляр відразу бачать результати своєї праці. Інша ситуація в комп'ютерній графіці. Створені зображення можуть зберігатися невизначений час у вигляді файлів на носіях. Візуалізуються вони тоді, коли дані файлів надходять на пристрої виведення: монітор або принтер. Дані про зображення зберігаються у графічних файлах. Ці файли організовані певним чином, скажімо, вони мають заголовок, ділянку даних і кінцівку. Спосіб організації графічних файлів називається графічним форматом. Робота з комп'ютерною графікою – один з найпопулярніших напрямів використання персонального комп'ютера, причому займаються цією роботою не тільки професійні художники і дизайнери. На будь-якому підприємстві час від часу виникає необхідність в подачі рекламних оголошень в газетічи журналі або просто у випуску рекламної листівки або буклета. Крупні фірми замовляють таку роботу спеціальним дизайнерським бюро або рекламним агентствам. Малі підприємства, що мають обмежений бюджет, часто обходяться власними силами і доступними програмними засобами. Без комп'ютерної графіки не обходиться жодна сучасна мультимедійна програма. Робота над графікою займає до 90% робочого часу колективів програмістів, що випускають програми масового застосування. Основні трудовитрати в роботі редакцій і видавництв теж складають художні і оформлювальні роботи з графічними програмами. Читайте також:
|
||||||||
|