МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Донецьк 2015КАФЕДРА БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА АУДИТУ
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК» Для студентів ОКР «молодший спеціаліст» Денної форми навчання Галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» Спеціальності 5.03050801 «Фінанси і кредит»
Донецьк 2015
Лекції з нормативної навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік» складені відповідно до освітньо-професійної програми підготовки молодших спеціалістів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» спеціальності 5.03050801 «Фінанси і кредит» Предметом дисципліни «Бухгалтерський облік» є методологія і методика ведення бухгалтерського обліку на підприємстві. Міждисциплінарні зв’язки: вивчення дисципліни ґрунтується на знаннях гуманітарних, фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, зокрема основ наукових досліджень, філософії, політичної економії, мікроекономіки, макроекономіки, статистики, економіки підприємства, грошей та кредиту, фінансів підприємства. Знання загальної теорії бухгалтерського обліку є необхідним для сприйняття подальших навчальних дисциплін: економічного аналізу, аудиту, фінансового аналізу, банківських операцій, бухгалтерського обліку ІІ, обліку у бюджетних організаціях, обліку у фінансово-кредитних установах. Мета вивчення курсуполягає у формуванні системи знань з теорії та практики ведення бухгалтерського обліку, отриманні глибоких теоретичних знань та необхідних навичок з ефективної роботи в ринкових умовах на підприємствах та організаціях різних форм власності для раціонального й економічного використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів, вивченні основних принципів, методик та організації обліку господарських процесів, керівництва обліком і звітністю в Україні. Завданнямикурсу «Бухгалтерський облік» є: вивчення методів раціональної організації та ведення бухгалтерського обліку на підприємствах на підставі використання прогресивних форм і національних стандартів; набуття навичок опрацювання і використання облікової інформації в управлінні. Згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики бакалавра з фінансів і кредиту студенти повинні знати: - методологію та організацію бухгалтерського обліку; - напрями побудови бухгалтерського обліку; - порядок використання облікової інформації для складання звітності, економічного аналізу, аудиту і контролю, прийняття управлінських рішень. вміти - визначати об’єкти обліку в управлінні підприємством, змістовний характер фактів господарського життя, взаємозв’язок об’єктів обліку на підставі теорії двоїстості, характер об’єкта з економіко-правовими характеристиками; - складати первинні документи, розрахунки, дотримуватись законодавчих актів; - складати кореспонденції рахунків; - усвідомлювати процеси формування бухгалтерської інформації для потреб внутрішніх та зовнішніх користувачів. Читайте також:
|
||||||||||
|