Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 6

Тема:Оперативне управління маркетингом

Питання для підготовки до практичних занять

1. Оперативне управління маркетингом як системою

2. Функції спеціалістів з оперативного управління маркетингом

3. Підготовка до переговорів щодо продажу продукції

4. Етапи ведення переговорів про продаж та їх зміст

5. Основні прийоми ведення переговорів про продаж

6. Варіанти завершення ділової угоди

7. Формування зворотного маркетингового зв’язку (директ-маркетинг)

8. Актуальність та сутність директ-маркетингу

9. Основні етапи директ-маркетингу

10. Планування інструментів директ-маркетингу

11. Маркетинг та Інтернет

12. Мерчендайзинг

Теми рефератів

1. Маркетинг в електронному бізнесі

2. POS-матеріали, як невід¢ємна складова мерчендайзингу

Практичні завдання

Завдання 1.Мерчендайзинг

Допустимо, Ви претендуєте на посаду мерчендайзера компанії “Чумак”. Щоб пройти конкурсний відбір Вам потрібно виконати декілька завдань:

1. Пояснити значення мерчендайзингу для успішної діяльності

компанії “Чумак”.

2. Скласти інструкцію для мерчендайзера , в якій вказати його обов¢язки при відвідування торговельних точок.

3. Розробити правила викладки нового продукту – кетчупу на полицях в магазинах.

4. Пояснити функціональне призначення POS-матеріалів. До ключових термінів та понять, заз­начених літерами, знайдіть правильні відповіді з числа запропоно­ваних:

Терміни Запропоновані відповіді:
а – Діспенсер б – Блістер в – Вобл ер г - Ліфлет-холдер д – Мобайл (денглер) є – Шелфтокер ж— Джумбі (муляж) 1 – різновид діспенсера для дрібних товарів (жувальна гумка, бульйонні кубики, батарейки). Як правило розміщується біля кас. 2 – конструкції оригінального дизайну, які призначені для демонстрації і зберігання товару в місцях продажу. В них зберігаються виставлені на продаж одиниці товару. 3 – виносна конструкція, встановлюється на підлозі, як правило перед входом в торгівельну точку. 4 – стойка для рекламних буклетів стандартної або оригінальної конструкції. 5 – збільшена копія упаковки продукту, в якій повністю збережені дизайн і пропорції. 6 - зображення на пластику або картоні, яке кріпиться до полки з товаром і слугує міні-вивіскою, що виділяє товар серед інших. 7 – поліграфічне зображення, як правило фігурно вирізане, на гнучкій пластиковій ніжці кріпиться до полиць в районі розміщення товару. 8 – об¢ємна підвісна конструкція, яка кріпиться до стелі і несе рекламне зображення.

Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма зменшення ризику і страхування | Практичне заняття № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.