МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література: (3, 10, 11, 13, 31, 33, 42, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 71)Тема 2. Типи філософування та їх спеціфіка. 1. Релігійно-містичний тип філософування. 2. Есеїсько-афористичний тип філософування. 3. Художньо-образний тип філософування. 4. Теоретичний тип філософування. Література: (3, 10, 11, 13, 15, 25, 27, 31, 33, 40, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 71)
Тема 3. Становлення і розвиток теоретичної філософії. 1. Виникнення теоретичної філософії. 2. Основні етапи розвитку теоретичної філософії. 3.Відношення “мислення до буття” як один із історично можливих принципів теоретичної філософії. Література: (3, 6, 10-12, 14, 15, 17, 25, 27, 31, 33, 40, 55, 59, 66-68, 69, 71) Тема 4. Критика як спосіб розвитку теоретичної філософії. 1. 2. Співвідношення системи і методу в теоретичній філософії. 2. Основні принципи критики теоретичної системи філософії. Література: (10, 11, 12, 14, 15, 17, 25, 27, 33, 36, , 55, 67, 68, 69, 71)
Тема 5. Антична філософія та її специфіка. 1. Пошук першооснови: від мілетців до елеатів. 2. Взаємозв’язок філософії Фалеса, Анаксімандра, Анаксімена, Демокріта з наукою. 3. Космоцентричний характер античної філософії. Література: (3, 10, 11, 12, 14, 25, 27, 33, 39, 41, 55, 59, 67, 68, 69, 71, 72, 73) Тема 6. Історичні форми античної діалектики. 1. Наївна, стихійна діалектика (Геракліт, Кратіл). 2.Логічна форма античної діалектики (Парменід, Зенон, софісти,Арістотель). 3. Художньо-образна форма діалектики (Сократ, Платон). 4. Логіка розвитку античної діалектики. Література: (3, 6, 10-12, 14, 25, 27, 33, 39, 41, 55, 56, 59, 66-69, 71-73, 76)
Тема 7. Арістотель і його місце в історії філософії. 1. Логіка Арістотеля – перша історична форма теоретичної філософії. 2. Вчення Арістотеля про категорії. 3. Арістотель – систематизатор античної філософії. Література: (3, 10, 11, 12, 14, 25, 27, 33, 39, 41, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 71, 72, 76) Тема 8. Філософія європейського Середньовіччя та її специфіка. 1. Теоцентричний характер середньовічної філософії. 2. Номіналізм і реалізм про природу загальних понять (універсалій). 3. Філософія – служниця богослів’я. Література: (1, 10-12, 14, 25, 27, 33, 41, 55, 59, 66-72, 76, 82)
Тема 9. Етапи розвитку європейської середньовічної філософії. 1. Виникнення середньовічної філософії. 2. Апологетика, патристика, схоластика. Література: (1, 3, 10-12, 14, 25, 27, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 76, 82)
Тема 10. Філософія епохи Відродження. 1. Антропоцентричний характер філософії епохи Відродження. 2. Гуманізм як світоглядний феномен Ренесансу. 3. Протестантизм як ренесансний феномен. Література: (3, 10-12, 14, 23, 25, 27, 33, 35, 41, 55, 59, 66-72, 76) Тема 11. Філософія Нового часу. 1. Філософія Нового часу та її зв’язок з наукою: 2. Емпіризм та раціоналізм як філософські напрямки. 3. Проблема методу пізнання у філософії Нового часу. Література: (3, 10-12, 14, 23, 25, 27, 55, 59, 66-72, 76) Тема 12. Німецька філософія Нового часу. 1. Загальна характеристика німецької філософії Нового часу. 2. Активно-діяльнісне розуміння людини в німецькому ідеалізмі. Література: (3, 10-12, 14, 21, 22, 23, 25, 27, 33, 55, 59, 66-72, 76) Читайте також:
|
||||||||
|