Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дії лікаря

Пришліфовування щічних бугрів знімного протезу на нижній щелепі з метою утворення бугоркового перекриття: щічні бугри верхніх зубів перекривають щічні бугри нижніх.

Скарги на порушення промови деяких звуків

Дії лікаря

Фонетична корекція знімного протезу:

1. Створення необхідної форми зубної дуги.

2. Моделювання форми піднебіння.

3. Потоншення балансу протезу в пришиїчній частині з піднебінного боку.

4. Зміна довжини, форми та нахилу фронтальних штучних зубів згідно з індивідуальними особливостями хворого.

 

VІ. План і організаційна структура заняття

№ п/п Етапи заняття Методи контролю та навчання Матеріали та мет. заб. Рівень засв. Час, хв. (%)
І Підготовчий етап
1. Організація заняття      
2. Постановка навчальних цілей   Журнал викла-дача, щоденни-ки студентів, альбоми, методички      
3. Контроль початкового рівня знань, навичок, вмінь (L-ІІ) Фронтальний письмовий експрес-опитування, тести Запитання, тести     I
1. Коли проводиться корекція протезів?          
2. Провідні скарги хворих при корекції, чим вони зумовлені Індивідуальне усне опитування Таблиці, ма-люнки, схеми, альбоми сту-дентів, зошити самостійної роботи ІІ
3. Які особливості обстеження хворих при корекції?     ІІ  
ІІ Основний етап
1. Формування професійних навиків: (курація хворого (L-ІІІ)) Практичний тренінг   Клінічні кабі­нети, стомато­логічне обладнання, інструментарій, тематичні пацієнти ІІІ 60-90%
1. Вміти зібрати скарги. Клінічний прийом хворих      
2. Вміти обстежити порожнину рота пацієнта.        
3. Вміти усунути травматичний вплив протеза на тканими протезного ложа.   Пацієнти    
4. Вміти провести диференційну діагностику.        
5. Вміти скоректувати края протезу        
  6. Вміти усунути балансування протезу.        
7. Вміти здійснювати фонетичну корекцію протезу.        
ІІІ Заключний етап
1. Контроль та корекція рівня профе­сійних вмінь та навиків (L-ІІІ). Індивідуальний контроль прак­тичних навичок, вирішування нетипових ситуаційних задач. хворі, стоматолог-гічне обладнання, контрольні запи-тання, ситуаційні задачі ІІІ  
2. Підведення підсумків заняття.      
3. Домашнє завдання, Навчальна література.   Програма, лекційний матеріал  
                           

Читайте також:

  1. Алгоритм вибору хворих для обов’язкового направлення до лікаря
  2. Втручання лікаря
  3. Дії лікаря
  4. Дії лікаря
  5. За призначенням лікаря
  6. Завдання лікаря під час огляду трупа на місці події.
  7. Захворювання алергічної природи, які вимагають обов’язкового втручання лікаря. Підходи до медикаментозного лікування алергічних станів
  8. Захворювання гепатобіліарної системи, які вимагають обов’язкового втручання лікаря
  9. Захворювання дихальної системи, які потребують обов’язкового нагляду лікаря
  10. Захворювання серцево-судинної системи, які потребують обов’язкового нагляду лікаря
  11. Захворювання суглобів і системи захворювання сполучної тканини, які потребують обов’язкового нагляду лікаря




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дії лікаря | VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.