МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Контрольна робота з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» повинна бути надрукована або виконана письмово і оформлена на аркушах формату А4. Шрифт Times New Roman, розмір 14 кегель. Текст друкується через 1,5 інтервали. Поля: зліва - 30 мм, зверху - 20 мм, знизу - 20 мм, справа - 10 мм. Нумерація сторінок у правому верхньому куті, починаючи з вступу. ЗМІСТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Контрольна робота повинна мати наступний зміст: Вступ 1. Теоретична частина (згідно з вказаними вимогами до розкриття теми та оформлення). Тему теоретичної частини визначає викладач. 2. Практичну частину (три практичних завдання) видає викладач: - Маркетингові дослідження. - Портфельний аналіз діяльності організації. - Побудова й обчислення параметрів сіткового графіка. 3. Загальні висновки. Список використаних джерел. Додатки. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Тематика індивідуальних теоретичних завдань ВАРІАНТ 1 1. Обґрунтуйте необхідність планування в управлінні організаціями. Види планування. 2. Основні категорії, поняття та ідеологія маркетингу. ВАРІАНТ 2 1. Дати характеристику організації як функції менеджменту. 2. Життєвий цикл товару. Конкурентноздатність товару. ВАРІАНТ 3 1. Мотивація як функція менеджменту. Теорії мотивації. 2. Формування пропозиції на товар і сегментація ринку. ВАРІАНТ 4 1. Контроль як функція менеджменту. 2. Маркетингові дослідження. Оцінка кон’юнктури ринку.Оцінка місткості ринку. ВАРІАНТ 5 1. Обґрунтувати основні принципи делегування повноважень. 2. Маркетингова цінова політика. ВАРІАНТ 6 1. Визначити роль інформації та інформаційних технологій в управлінні. 2. Маркетингова політика комунікацій. ВАРІАНТ 7 1. Розвиток теорії менеджменту. Підходи різних шкіл та їх характеристика. 2. Маркетингова політика розподілу. ВАРІАНТ 8 1. Стилі управління. Керівництво та лідерство. 2. Реклама. Законодавче забезпечення рекламної діяльності. Види та ефективність рекламних компаній. ВАРІАНТ 9 1. Організаційно-управлінські структури. 2. Інновації та розробка нового продукту. ВАРІАНТ 10 1. Прийняття управлінських рішень на підприємстві. 2. Системи і характеристики маркетингу. Комплекс маркетингу.
|
||||||||
|