Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Портфельний аналіз діяльності організації

При використанні портфельного методу аналізу організація розглядається як сукупність стратегічних господарських підрозділів, тобто як портфель СГП. Завдання портфельного аналізу полягає в оцінці фактичного стану портфеля організації та розробці диференційованих стратегій для різних СГП виходячи із загальної мети розвитку організації. Інструментом портфельного аналізу є матриці - двомірні моделі, які порівнюють стратегічне становище кожного СГП організації.

В ході виконання цієї частини контрольного завдання студенти повинні:

1) побудувати матрицю БКГ («зростання / частка»);

2) розробити рекомендовані стратегії для кожного СГП з метою поліпшення загального стану організації;

3) зробити висновки про стратегічну привабливості портфеля в цілому.

 

Варіант 1,6

Вихідні дані про обсяги продажів, розміри і темпи зростання ринків

Номер СГП Обсяг продажів організації, тис.од. Обсяг продажів провідного конкурента, тис.од. Ємність (розмір) ринку, тис.од. Темп зростання ринку, %
113,2
101,8
97,5
108,6
109,8
105,2
108,2
105,0
100,7
98,6

 

Варіант 2,7

Вихідні дані про обсяги продажів, розміри і темпи зростання ринків

 

Номер СГП Обсяг продажів організації, тис.од. Обсяг продажів провідного конкурента, тис.од. Ємність (розмір) ринку, тис.од. Темп зростання ринку, %
112,5
111,6
106,8
97,3
109,6
110,4
98,7
102,2
113,6
95,8

 

Варіант 3,8

Вихідні дані про обсяги продажів, розміри і темпи зростання ринків

 

Номер СГП Обсяг продажів організації, тис.од. Обсяг продажів провідного конкурента, тис.од. Ємність (розмір) ринку, тис.од. Темп зростання ринку, %
97,4
99,1
112,3
103,5
103,0
113,2
99,6
108,3
97,1
107,4

Варіант 4,9

 

Вихідні дані про обсяги продажів, розміри і темпи зростання ринків

 

Номер СГП Обсяг продажів організації, тис.од. Обсяг продажів провідного конкурента, тис.од. Ємність (розмір) ринку, тис.од. Темп зростання ринку, %
97,0
97,6
111,8
101,3
98,5
105,8
96,7
102,8
100,0
105,2

 

Варіант 5,10

 

Вихідні дані про обсяги продажів, розміри і темпи зростання ринків

 

Номер СГП Обсяг продажів організації, тис.од. Обсяг продажів провідного конкурента, тис.од. Ємність (розмір) ринку, тис.од. Темп зростання ринку, %
113,5
96,1
108,2
107,3
113,7
101,8
111,1
104,5
99,2
103,7

 


Методичні вказівки до виконання завдання

Для побудови матриці БКГ по горизонтальній осі відкладається відносна частка ринку, по вертикальній - темп зростання ринку. Горизонтальна вісь поділяється на дві зони: зону високої відносної ринкової частки (> 1) і зону низької відносної ринкової частки (<1). Вертикальна вісь також поділяється на дві зони: зону високого темпу зростання ринку (> 105%) і зону низького темпу зростання (<105%). Таким чином, отримана матриця складається з чотирьох квадрантів (див. рис.1).




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до виконання завдання | Відносна частка ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.