МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль ІІІ. Педагогічна психологіяТезаурус до теми 7: «Психологія навчання» У педагогічній психології, педагогіці, загальній дидактиці розрізняють дві взаємопов’язані сторони освітнього процесу: навчання (teaching), яка здійснюється педагогом і учіння (learning) – здійснюється учнем. Теорії навчання Теорія поетапного формування розумовий дій П.Я. Гальперіна Дана концепція представляє загальні психологічні основи формування знань, умінь, навичок за раніше створеними властивостями на основі певного плану і програми їх поетапного розвитку. Засвоєння дитиною знань відбувається в процесі діяльності, в результаті виконання нею дій, внаслідок чого вона вчиться думати. Дії, до того як стати розумовими, узагальненими, скороченими і освоєними проходять через перехідні етапи: 1. Формування мотивів до засвоєння дії; 2. Етап складання схеми орієнтовної основи дії (ООД), уточнення, перевірка рівня її усвідомлення. Три типи ООД: - конкретний орієнтир (неможливість переносу) - узагальнений готовий (можливість переносу - узагальнений, винайдений учнем (можливість переносу і ефективність запам’ятання); 3. Етап формування дії в матеріальній (матеріалізованій) формі на основі образів і схем (при засвоєнні лічби дитина спочатку рахує конкретні предмети). Для узагальнення дії в навчальну програму включаються задачі, що відображають типові випадки її застосування; 4. Етап символічного здійснення дії засобами мови (спілкування дитини і дорослого). Всі елементи дії представлені і формі зовнішнього мовлення, дії проходять подальше узагальнення, але не автоматизовані; 5. Етап виконання дії в зовнішньому мовленні. Дія виконується беззвучно, без прописування (промовляється про себе); 6. Етап формування дії у внутрішньому мовленні. Дія набуває автоматизму.
|
||||||||
|