МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 6 «Психологія періоду дорослості»1. Рання дорослості, це період: А) від 18 до 20 років; Б) від 20 до 40 років; В) від 40 до 60 років; Г) від 30 до 35 років. 2. Провідна діяльність періоду ранньої дорослості: А) навчально-професійна; Б) професійна; В) інтимно-особистісне спілкування; Г) навчальна. 3. Психологічними новоутвореннями в ранній дорослості є: А) формування індивідуального стилю мисленевої діяльності; Б) формування індивідуального життєвого стилю; В) формування здатності до самопізнання; Г) формування організаторських здібностей. 4. Яка із типології кар’єрного процесу характерна для керівника: А) професійна; Б) внутрішньо організаційна; В) «горизонтальна»; Г) «вертикальна». 5. За різних умов діяльності інтелект досягає найвищого рівня в період: А) ранньої юності; Б) ранньої дорослості; В) зрілої дорослості; Г) пізньої зрілості. 6. Характер мислення дорослої людини визначається: А) індивідуальним стилем розумової діяльності; Б) індивідуальним життєвим стилем; В) професійною діяльністю; Г) навчальною діяльністю. 7. Криза тридцяти років зумовлена: А) переоцінкою життєвих цінностей; Б) переосмисленні досягнутого в житті; В) переоцінкою вимог реального життя та власних уявлень; Г) інтеграцією, переоцінкою минулих стадій розвитку. 8. Галузь психологічної науки, яка вивчає закономірності та механізми розвитку людини на етапі зрілості: А) геронтологія; Б) акмеологія; В) антропологія; Г) диференційна психологія. 9. Провідна діяльність в період зрілої дорослості: А) активна участь у суспільній діяльності; Б) трудова діяльність; В) навчально-професійна; Г) інтимно-особистісна. 10. Володіння прийомами професійного спілкування, співробітництва, що дозволяє успішно виконувати спільну діяльність, відповідати за результати своєї праці це прояв: А) спеціальної компетентності; Б) соціальної компетентності; В) особистісної компетентності; Г) індивідуальної компетентності. 11. Який вид професійної компетентності характеризується високим рівнем володіння професійною діяльністю, здатністю проектувати свій розвиток: А) спеціальна компетентність; Б) соціальна компетентність; В) особистісна компетентність; Г) індивідуальна компетентність 12. Прояв соціальних властивостей особистості, що полягає в інтересі до виховання молодого покоління визначається як: А) стагнація; Б) генеративність; В) гуманізм; Г) альтруїзм. 13. Особливості пізнавальних процесів дорослої людини обумовлені: А) індивідуалізацією розумової діяльності; Б) професійною діяльністю; В) професійним досвідом; Г) послабленням психофізіологічних функцій. 14. Особистісний розвиток в період зрілості може відбуватися: А) шляхом самоствердження; Б) конструктивним шляхом; В) індивідуальним стилем життєвого шляху; Г) шляхом самоактуалізації. 15. Криза середини життя полягає у: А) переоцінці вимог реального життя та власних уявлень; Б) інтеграції, переоцінці минулих стадій розвитку. В) критичній оцінці та переосмисленні досягнутого, порівнянні планів, корегуванні особистості; Г) переоцінці життєвих цінностей; 16. Науковий напрямок, що вивчає проблеми старіння людини: А) акмеологія; Б) геронтологія; В) геронтогенез; Г) антропологія. 17. В період пізньої зрілості соціальна ситуація визначається: А) підтриманням стосунків з колегами по роботі; Б) спілкуванням з членами сім’ї та пенсіонерами; В) суспільною діяльністю; Г) представниками молодшого покоління. 18. Провідна діяльність в період виходу на пенсію характеризується: А) прагненні передати досвід учням і послідовникам; Б) пошуком себе в новій якості, нових видах діяльності; В) цікавим проведенням дозвілля; Г) лікуванні, відновленні здоров’я. 19. Основним психологічним новоутворенням періоду пізньої зрілості є: А) почуття інтеграції, та оцінка минулих стадій розвитку; Б) відчуття відсутності життєвих перспектив, втрата сенсу життя; В) розвиток впевненості та цілеспрямованості; Г) турбота про здоров’я, відпочинок, розваги. 20. Криза «зустрічі зі старістю» зумовлена : А) суперечністю між життєвими обставинами та потребами продовжити соціально значущу діяльність; Б) переоцінкою життєвих цінностей, підведенням підсумків щодо реалізації власної життєвої програми; В) переосмисленням досягнутого в житті, корекцією планів та особистості; Г) суперечністю між новими умовами провідної діяльності, та адаптаційними можливостями.
|
||||||||
|