МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fill in the blanks with one or more suitable words from the diagram. Work in pairs and speak about different types of hotels.1. A roadside hotel designed primarily for motorists, typically having the rooms arranged in a low building with parking directly outside is ………. 2. ………….. is a place that is frequented for holidays or recreation or for a particular purpose. 3. A …… is a kind of hotel where people go to do exercise and have special treatments in order to improve their health. 4. A system of accommodation in a hotel or guest house, in which you pay for a room for the night and for breakfast the following morning is …… 5. A hotel which offers the highest standard of facilities is …….. 6. A ………. offers very good facilities. 7. A hotel which offers standard facilities is ………. 8. A place where young people can stay cheaply when they are travelling is …. . Model: A.: What’s a four-star hotel like? B.: It’s a hotel which offers …….
Accommodations
Exercise3. Going on a trip If you were going to spend a week in a large unfamiliar city, which ten of these things would you take with you? Work in pairs or groups. Begin your sentences with: I think I can’t do without a ….. because …. / I’d rather have a …. than ….. a…….. / Surely I don’t need a ….. because … / There is no need for a ….. / I’m sure the most important thing to have is a …..
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|