МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Subject Pronouns and Possessive Adjectives
NOTE: Its and It’s Its Oxford is famous for its University. It’sI like Oxford. It’s a nice city. Exercise 13. Put in my or your.
Exercise 14. Put in her or his. 1. ___ name’s Brigitte.
Exercise 15. Complete the paragraph with the Possessive Adjectives our or their and the Pronouns weor they. I’m Pedro and this is my wife Daphnie. ___ (1) are Mexican. ___ (2) house is in Mexico City. ___ (3) two children are students. They are both university students. ___ (4) friends are Americans. ___ (5) names are Bob and Sandra and ___ (6) house is in Detroit. ___ (7) children are students too. Exercise 16. Put in Possessive Adjectives. 1. I like football. It’s ___ favourite sport.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|