МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alternative questions
Exercise 22. Ask alternative questions with the following words. Give answers with one or ones where possible. Example: Bob/a new/an old car? — Has Bob got a new or an old car? — He’s got a new one. Susan/long/short hair? — She’s got long hair. 1. They/a big/a small flat?
Special questions
Exercise 23. Write questions. Use have got in the correct form. Example: — Tim is a very good photographer. — What kind of camera has he got? 1. — I’m rich. — How much money ___?
Exercise 24. Put in the correct form of have got.
Exercise 25. Ask questions about the information in italics. Example: Yes, I’ve got a big flat. Have you got a big flat? 1. He’s got a lot of friends.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|