МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Now read the text again and put the paragraphs from the newspaper article in the correct order.3. Find the following expressions in the text: - … условия труда…; - … для легкого использования…; - … удобно и легко…; - … производитель авто…; - … в год…; - … также … как…; - … соответствовали духу послевоенного времени… . 4. Find words in the text that mean:
* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 9, pg.10, ex.4) 5. Read the text again and answer the questions (1 – 5) below:
* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 9, pg.10, ex.5)
6. Remember the Passive Voice. Find examples of Passive in the text and complete the table:
7. Match the phrases from columns A, B, C to make sentences about the Mini car plant:
Read the following sentences and fill in the gaps with the words from modules 1 – 7.
Remember what Passive Voice is. Now change the sentences from ex.8 into Passive.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|