МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль 1.ЗМ. 1. Основні відомості про технологію навчання 1.1. Параметри технології навчання|вчення| і ієрархія її цільових установок. 1.2. Зміст|вміст| навчальних модулів. 1.3. Термінологічна модель змісту|вмісту| навчального матеріалу. 1.4. Схема технології навчання|вчення| як складова частина структурно-логічної схеми підготовки фахівця.|спеціаліста| 1.5. Особливості вивчення навчального матеріалу. ЗМ. 2. Загальні відомості про метрологію 2.1. Історичні відомості про геодезію і метрологію 2.2. Загальна|спільна| характеристика математичних методів обробки геодезичних вимірів. 2.3. Поняття фізичної величини. 2.4. Вимірювання і їх класифікація. 2.5. Похибки вимірів і їх класифікація.. 2.6. Властивості випадкових похибок. ЗМ.3. Кількісні критерії оцінювання точності вимірів 3.1. Моделі розподілу випадкових похибок вимірів. 3.2. Моделі розподілу систематичних похибок вимірів. 3.3. Кількісні критерії оцінювання точності ряду|лави| рівноточних| вимірів однієї величини. ЗМ. 4. Оцінка точності функцій безпосередньо вимірюваних величин 4.1. Основна теорема теорії похибок і її застосування|вживання| для розрахунку гранично припустимих нев’язок. 4.2. Апостеріорна оцінка точності функцій вимірюваних|виміряти| величин. ЗМ. 5. Математична обробка ряду рівноточних результатів вимірів однієї і тієї ж величини 5.1. Проста арифметична середина і її властивості. 5.2. Формула емпіричної середньоквадратичної| похибки. 5.3. Послідовність математичної обробки ряду|лави| рівноточних| вимірів однієї і тієї ж величини. ЗМ. 6. Метод нерівноточних вимірів 6.1. Вага як спеціальна міра відносної точності результатів нерівноточних вимірів. 6.2. Вага функцій результатів вимірів. 6.3. Приклади|зразки| розрахунку ваги в геодезичній практиці. 6.4. Загальна|спільнае арифметична середина і її властивості. 6.5. Формула емпіричної середньоквадратичної| похибки одиниці ваги. 6.6. Послідовність математичної обробки ряду|лави| нерівноточних| вимірів однієї і тієї ж величини. ЗМ. 7. Метод подвійних вимірів 7.1. Загальні|спільні| міркування|тяма| про метод подвійних вимірів. 7.2. Оцінювання точності за різницями подвійних рівноточних| вимірів. 7.3. Оцінювання точності за різницями подвійних нерівноточних| вимірів. ЗМ. 8. Короткі відомості про залежні випадкові величини і залежні попохибки 8.1. Види залежностей. 8.2. Кількісні характеристики лінійної стохастичної|самодифузія| залежності. 8.3. Залежні випадкові похибки в геодезії.
|
||||||||
|