МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості вивчення навчального матеріалуДосвід|дослід| викладання навчального матеріалу, наведеного в посібнику, показує, що він викликає при його вивченні певні труднощі. Крім того, певні труднощі виникали і у автора, який спробував на основі відомої літератури і освітніх стандартів систематизувати навчальний матеріал і подати його у вигляді змістової основи технології навчання|вчення|. Однією з основних особливостей цього матеріалу є те, що він максимально наближений до розв’язання практичних завдань геодезії і в ньому відсутні математичні методи і моделі, які рідко використовують або взагалі не використовують у геодезії. Окрім того, мова, якою викладено навчальний матеріал, містить лексику, що є сукупністю термінів декількох предметних галузей і наук, – геодезії, метрології, математичного аналізу, теорії похибок, теорії ймовірностей і математичної статистики. Сумісне використання методичних баз цих наук і теорій зумовлює складність морфологічних і синтаксичних правил граматики професійної мови, на якій викладений навчальний матеріал. Таку мову можна назвати природно-математичною, оскільки, з одного боку, нею викладені основні визначення і коментарі до них, задані умови розв’язання прикладів і таке інше. З іншого боку, на основі математичних символів (алфавіту математичної мови) і правил побудови формул і складніших математичних конструкцій (морфології і синтаксису математичної мови) абстрактно і формально показані співвідношення між виміряними фізичними величинами, які призводять до їх кількісного оцінювання. Ускладнює мову|язик| викладу навчального матеріалу одночасне використання сучасної символіки математичної мови|язика|, із|із| символікою запровадженою ще Ще одна особливість, яку необхідно враховувати при вивченні навчального матеріалу, – це подібність понять «Приріст змінної» і «похибки вимірювання». Перше поняття лежить в основі диференціального числення, друге складає основу теорії похибок. Смисловим змістом цих понять є різниця. У диференціальному численні це різниця між фіксованою точкою Х0 і довільною точкою Х, яка лежить в деяких межах фіксованої точки. У теорії похибок це різниця між дійсним і виміряним значеннями вимірюваної величини Δ. Тому диференціальне числення як математичний інструментарій при обробці геодезичних вимірів відіграє важливу роль.
|
||||||||
|