Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОБОТА НАД ТЕКСТОМ

 

Оскільки основною цільовою настановою навчання є отримання інформації з іншомовного джерела, особливу увагу слід приділяти читанню текстів.

Розуміння іншомовного тексту досягається при здійсненні двох видів читання:

– читання з загальним охопленням змісту;

– вивчаючого читання.

Розуміння всіх деталей тексту не є обов’язковим.

Читаючи текст, розрахований на розуміння загального змісту, необхідно, не звертаючись до словника, зрозуміти основне значення прочитаного.

Читання з охопленням загального змісту складається з таких умінь:

– здогадуватися про значення невідомих слів на основі словотвірних ознак і контексту;

– бачити інтернаціональні слова і встановлювати їх значення;

– знаходити знайомі граматичні форми і конструкції та встановлювати їхні еквіваленти в українській мові;

– використовувати ілюстративний матеріал, схеми, формули і т.п., які є в тексті;

– застосовувати знання із спеціальних і загальнотехнічних предметів як основу смислової і мовної здогадки.

Точне і повне розуміння тексту здійснюється шляхом вивчаючого читання.

Вивчаюче читання передбачає уміння самостійно проводити лексико-

граматичний аналіз, використовуючи знання загальнотехнічних і спеціальних предметів.

Наслідком вивчаючого читання є точний переклад тексту на рідну мову.

Виконуючи цей вид роботи, слід розвивати навички адекватного перекладу тексту (усного або письмового) з використанням галузевих, термінологічних словників, словників скорочень.

 

 


МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ ТА КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Граматичний матеріал | Мета роботи та вимоги до оформлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.