Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа № 7

Дайте відповіді на запитання до тексту.

 

1. What are the main aims of tourism promotion?

2. What are the requisite conditions for the fastest tourism growth?

3. What organizations are involved in tourism promotion?

4. What are the major kinds of promotion?

5. What is the idea of familiarization trips?

 

КОНТРОЛЬНЕ ЗАВДАННЯ № 4

Для того, щоб правильно виконати завдання, необхідно засвоїти такі розділи курсу англійської мови за рекомендованим підручником:

 

1. Узгодження часів. Пряма та непряма мова.

2. Поняття про речення. Прості і складні речення. Розповідні, питальні, спонукальні. Порядок слів в англійському реченні. Головні та другорядні члени речення.

3. Типи запитань та їх граматичні особливості.

4. Герундій та інфінітив.

 

ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ №1

1. 2. She said. "I'll do it later." "I've finished all my work," she said. She said (that) she would do it later. She said (that) she had finished all her work.  

ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ №2

1.     2. Susan supervises six girls in the reception area. (Who, Where)   We normally hold our tourism conference in Portugal. (What, Where) Who supervises six girls in the reception area? Where does Susan supervise six girls? What do we normally hold in Portugal? Where do we normally hold our tourism conference?  

ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ № 3

1.     2. She's too tired … (concentrate) on her work today. She's too tired to concentrate on her work today.   He ran all the way home without … (stop). He ran all the way home without stopping.       Вона занадто втомлена, щоб зосередитися на своїй роботі сьогодні.     Він біг всю дорогу додому не зупиняючись.

ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ № 4

1.     2. I booked my holiday through an … I booked my holiday through an agency. We often have to … this problem. We often have to deal with this problem.   Я забронював свою відпустку через агентство.   Нам часто доводиться мати справу з цією проблемою.

ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ № 5

1.     Тур починається в старовинному місті Тріполі – столиці Лівії.     The tour begins in the ancient city of Tripoli, the capital of Libya.

ВАРІАНТ 1

Вправа № 1

Переформулюйте речення з прямої у непряму мову.

 

1. He said, "I'll lend you my car."

2. He asked, "Where did he stay?"

3. "Have you found the book?" she asked me.

4. He said to me, "Come with me."

5. "You must try my home-made pie," he said.

 

Вправа № 2

Поставте запитання, використовуючи слова у дужках.

 

1. He decides on prices and discounts because he is a tourism manager. (Who, Why)

2. They are putting a new tour together. (Who, What)

3. He is an experienced tour operator. (Who, What kind of)




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа № 6 | Вправа № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.