МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Державний Прапор України..а) синьо-жовтий б) жовто-синій в) блакитний 4.Державним Гімном України є пісня… а) «Ой у лузі червона калина…»; б) «Ще не вмерла України…»; в) «Разом нас багато, нас не подолати». 5. Найвизначнішим символом України з-посеред природних об’єктів є… а) ріка Дніпро; б) гора Говерла; б) острів Хортиця. Які споруди є символами України? а) Києво-Печерська лавра; в) Ейфелева вежа. б) Софійський собор; 7. Національними символами України є… а) калина і верба; б) чорнобривці в) пальма 8. «І тобі рости й не в’януть зроду, Квітувать в поемах і віршах, Бо в тобі – великого народу Ніжна і замріяна душа» - так писав В. Симоненко про… а) Україну; б) квіти; в) українську мову.
Взаємоперевірка. Ключ на екрані.
7. Домашнє завдання с. 57 – 59 чит., 1 група – скласти власні правила користуватися рідною мовою; 2 група – написати про рідну мову прикметниками, зош. с.18, завд.3; 3 група – намалювати малюнок, з чим або з ким ви порівнюєте мову. Підсумок уроку.
Тема. Взаємні обов’язки батьків і дітей Мета. Розширювати знання учнів про права та обов’язки громадян. Ознайомлювати із взаємними обов’язками батьків і дітей. Розвивати мислення. Виховувати повагу до старших, любов до рідних та близьких. Обладнання.Конституція України, таблиця.
Хід уроку І. Організація класу ІІ. Перевірка домашнього завдання Бесіда з класом ü Хто такий громадянин? ü Ви громадяни якої країни? ü Хто такий патріот? ü Як ви розумієте слова право, обов’язок? ü Які міжнародні угоди та документи захищають права дитини? ü Що таке Конституція? ü Коли вона прийнята? ü Що записано в Конституції? ü Які права має громадянин України? ü Які права мають діти? ü Від чого повинні бути захищені діти? ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Учитель. Конституція України – то життєвий дороговказ для вас, для мене, для ваших батьків і для всіх-усіх громадян України. Сім’я – це частина держави. І якою вона буде, такою буде держава. Сьогодні на уроці ми: *будемо говорити про взаємні обов’язки батьків і дітей; *будемо вчитися поважати тих, хто про нас піклується; *обговоримо життєві ситуації; *попрацюємо з підручником; *дізнаємось дещо цікаве і корисне. ІV. Вивчення нового матеріалу Бесіда з елементами розповіді а) Ми з вами вже знаємо, що в 1989 році всі прогресивні країни світу підписали Конвенцію прав дитини. А ще раніше в 1959 році була розроблена і втілена в життя Декларація прав дитини. Послухайте її основні принципи.
|
||||||||
|