МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність індивідуального пропонування на ринку праці.Процес індивідуального пропонування на ринку праці зводиться до наступних елементів: 1) оцінка індивідуальних нахилів, здібностей, можливостей і бажань при виборі професії; 2) пошук інформації щодо вакансій та можливостей на ринку праці; 3) самомаркетинг; 4) оформлення трудового договору (контракту); 5) адаптація на підприємстві, побудова індивідуальної кар’єри.
Сучасні вимоги щодо компетентності працівників:
- ініціатива – динамізм і творчість, самостійність мислення та дій;
- співробітництво – конструктивне і цілеспрямоване співробітництво з іншими людьми, партнерами і клієнтами в атмосфері доброзичливості й поваги до чужих думок;
- уміння працювати в колективі – ефективна взаємодія в робочій групі;
-уміння брати участь у спільному навчанні – консультування, наставництво;
- уміння давати оцінку та наявність рахункового мислення – визначати якість товару чи послуги як результат праці і виражати результат у числах;
- навички комунікації – володіння усною мовою, складання промов і підготовка документів для керівників, уміння контролювати міміку і жестикуляцію, розуміння емоційних ситуацій і особливостей психологічного складу інших людей;
- наявність логічного мислення – переконливість, послідовність суджень і доказів;
- діловий стрижень, практичне вирішення проблем – пошук і реалізація рішень, оцінка їх наслідків. Уникання зайвих декларацій і теоретизування;
- прийняття рішень – уміння взяти на себе відповідальність за прийняття рішень і їх наслідки. Не уникати відповідальності і не перекладати прийняття рішень на інших осіб; - здобуття і використання інформації – уміння відокремити змістовну інформацію з безлічі джерел, знати і знаходити ці джерела, негайно використовувати і передавати іншим особам важливу інформацію;
- планування діяльності – постановка цілей, визначення способів (технологій) з їх досягнення і методів реалізації цих способів;
- уміння безупинно навчатися – навички, здібності і бажання набуття нових знань і вмінь;
- багатокультурні, інтернаціональні навички – уміння працювати з представниками різних культур, національностей, конфесій, мов спілкування, систем особистісних і національних цінностей; - професійні знання – враховується термін навчання в престижному вузі, що має ліцензію і диплом якого визнається за кордоном.
|
||||||||
|