МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
ТОВАР, ЙОГО СУТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯВикористовуючи маркетинг стосовно певного виробу чи послуги завждиприймається рішення щодо: § створення товару чи пристосування вже існуючого товару відповідно до побажань і очікувань споживачів; § вибору найкращого шляху доведення товару до споживача і місця продажу; § умов контракту — величини цін, термінів оплати і т. д.; § способів інформації потенційних покупців щодо пропонованого товару. § Вказані рішення, таким чином, охоплюють комплекс елементів міркстингу-mіх і включають: q товар (product); q товаропросування чи дистрибуцію (place); q ціну (price); q засоби комунікації чи промоцію (promotion). Умовою успішною функціонування на ринку товарів і послуг якої фірми є виробництво таких товарів, які могли б задовольняти зростаючі потреби споживачів і приносили б прибуток. Товарному виробництву підпорядковуються усі зусилля фірми, ресурси, вкладення, фонди і трудові зусилля працівників і спеціалістів. Успішне поєднання усіх перелічених складових частин системи товарного виробництва, а також залучення відповідних елементів та важелів просування товарів, стимулювання збуту і застосування передових досягнень торгівлі і сервісу гарантує фірмі високі передові позиції у товарно-ринковому середовищі всередині країни і на міжнародному ринку. За останні роки у системі товарного виробництва стались важливі зміни, пов'язані з особливостями не тільки фізичного, матеріального задоволення від товару чи послуги, але і культурного, духовною, морального. Це пов'язано з насиченістю товарного ринку, великою кількістю товарів-замінників та високою якісною конкуренцією товарів. Та перш ніж розглядати усі супровідні властивості товарів та особливості їх обслуговування після продажу, доцільно вияснити суть та значення товарів і розглянути їх класифікацію.
Рис.2.1. Класифікація товарів
Усі товари, виготовлені для продажу покупцям і споживачам, класифікують на такі види: · за призначенням; · за характером вжитку і ступенем обробки; · за терміном використання; · за ціною; · за способом використання, експлуатації, утилізації. За споживчими звичками товари групуються за наступними ознаками: o товари повсякденного попиту (частого користування з мінімальними зусиллями); o товари попереднього вибору (порівняння у процесі вибору і придбання за показниками придатності, якості, ціни, упаковки); o товари особливого попиту (товари з унікальними характеристиками, окремі марочні вироби); o товари пасивного попиту (відсутність знань про товар). Детальна класифікація товарів подана на рисунку 2.1. Відповідно до концепції Т. Левітта в структурі товару можна відокремити чотири складових частини, а саме: серцевину товару, товар реальний (товар у реальному втіленні), товар із підсиленням та потенційний товар [46, с. 5.]. Отже, будь-який товар розглядається з точки зору чотирьох рівнів: 1. Серцевина товару (ідея задоволення потреби) - це та основна послуга або вигода, завдяки якій покупець придбав товар. 2. Товар в реальному виконанні (готовий для продажу виріб) — це пропонований для продажу товар з рівнем якості, набором властивостей споживання та користування, специфічним оформленням, назвою торговельної марки, упакуванням. 3. Товар з підкріпленням(перелік додаткових послуг) — це продукт продажу в реальному виконанні з супроводжуючим поясненням обслуговування, користування, термінів гарантії, особливостей монтажу, профілактичним сервісним обслуговуванням тощо. 4. Потенційний товар. Левітт Т. вважає, що потенційний продукт охоплює все, що може зробити продукт дуже привабливим і притягує покупця [46, с. 11].
|
|||||||||||||
|