Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТОВАР, ЙОГО СУТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ

Використовуючи маркетинг стосовно певного виробу чи послуги завждиприймається рішення щодо:

§ створення товару чи пристосування вже існуючого товару відповідно до побажань і очікувань споживачів;

§ вибору найкращого шляху доведення товару до споживача і місця продажу;

§ умов контракту — величини цін, термінів оплати і т. д.;

§ способів інформації потенційних покупців щодо пропонованого товару.

§ Вказані рішення, таким чином, охоплюють комплекс елементів міркстингу-mіх і включають:

q товар (product);

q товаропросування чи дистрибуцію (place);

q ціну (price);

q засоби комунікації чи промоцію (promotion).

Умовою успішною функціонування на ринку товарів і послуг якої фірми є виробництво таких товарів, які могли б задовольняти зростаючі потреби споживачів і приносили б прибуток. Товарному виробництву підпорядковуються усі зусилля фірми, ресурси, вкладення, фонди і трудові зусилля працівників і спеціалістів. Успішне поєднання усіх перелічених складових частин системи товарного виробництва, а також залучення відповідних елементів та важелів просування товарів, стимулювання збуту і застосування передових досягнень торгівлі і сервісу гарантує фірмі високі передові позиції у товарно-ринковому середовищі всередині країни і на міжнародному ринку.

За останні роки у системі товарного виробництва стались важливі зміни, пов'язані з особливостями не тільки фізичного, матеріального задоволення від товару чи послуги, але і культурного, духовною, морального. Це пов'язано з насиченістю товарного ринку, великою кількістю товарів-замінників та високою якісною конкуренцією товарів.

Та перш ніж розглядати усі супровідні властивості товарів та особливості їх обслуговування після продажу, доцільно вияснити суть та значення товарів і розглянути їх класифікацію.

 


Рис.2.1. Класифікація товарів

 
 
!


Усі товари, виготовлені для продажу покупцям і споживачам, класифікують на такі види:

· за призначенням;

· за характером вжитку і ступенем обробки;

· за терміном використання;

· за ціною;

· за способом використання, експлуатації, утилізації.

За споживчими звичками товари групуються за наступними ознаками:

o товари повсякденного попиту (частого користування з мінімальними зусиллями);

o товари попереднього вибору (порівняння у процесі вибору і придбання за показниками придатності, якості, ціни, упаковки);

o товари особливого попиту (товари з унікальними характеристиками, окремі марочні вироби);

o товари пасивного попиту (відсутність знань про товар).

Детальна класифікація товарів подана на рисунку 2.1.

Відповідно до концепції Т. Левітта в структурі товару можна відокремити чотири складових частини, а саме: серцевину товару, товар реальний (товар у реальному втіленні), товар із підсиленням та потенційний товар [46, с. 5.].

Отже, будь-який товар розглядається з точки зору чотирьох рівнів:

1. Серцевина товару (ідея задоволення потреби) - це та основна послуга або вигода, завдяки якій покупець придбав товар.

2. Товар в реальному виконанні (готовий для продажу виріб) це пропонований для продажу товар з рівнем якості, набором властивостей споживання та користування, специфічним оформленням, назвою торговельної марки, упакуванням.

3. Товар з підкріпленням(перелік додаткових послуг) це продукт продажу в реальному виконанні з супроводжуючим поясненням обслуговування, користування, термінів гарантії, особливостей монтажу, профілактичним сервісним обслуговуванням тощо.

4. Потенційний товар. Левітт Т. вважає, що потенційний продукт охоплює все, що може зробити продукт дуже привабливим і притягує покупця [46, с. 11].




Переглядів: 1084

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 3. | ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.