МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИМіністерство освіти і науки України ХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
з самостійного вивчення дисципліни «Основи фізіології та гігієни харчування» (І змістовний модуль «Основи фізіології харчування») студентами Навчально-наукового Інституту харчових технологій та бізнесу ХДУХТ заочної форми навчання, за професійним напрямом 6.0917 «Харчові технології та інженерія» спеціальностей 6.091702 «Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів тахарчоконцентратів» 6.091706 «Технологія зберігання, консервування та переробки плодів та овочів» 6.091707 «Технологія зберігання, консервування та переробки м’яса» 6.091709 «Технологія зберігання, консервування та переробки молока» 6.091711 «Технологія харчування»
Харків 2009
Рекомендовано кафедрою гігієни харчування та мікробіології протокол № _1_ від _28_._08__. 2009 р.
Схвалено науково-методичною комісією Навчально-наукового інституту харчових технологій та бізнесу ХДУХТ, протокол № _1_ від _02_. _09_. 2009 р.
Голова НМК НН ІХТБ ХДУХТ, проф. ___________ О.О. Гринченко
Рецензент: проф. Пивоваров П.П.
ЗМІСТ
ВСТУП
Дисципліна «Основи фізіології та гігієни харчування» спрямована на забезпечення глибоких знань про особливості потреб у харчових речовинах та енергії різних верствнаселення, харчову та біологічну цінність харчових продуктів та різних харчових сумішей; розвиток навиків та вмінь використовувати досягнення сучасної хімії, біохімії та фізіології харчування в процесі аналізу харчових продуктів. Під час вивчення дисципліни студенти повинні опанувати знання про роль харчування у забезпеченні процесів життєдіяльності, значення білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин, вітамінів і води у харчуванні людини. Знайти найбільш поширені помилки у харчуванні сучасної людини, фізіологічні аспекти оцінки якості продуктів тваринного і рослинного походження, іх зміни при зберіганні та технологічної обробці, значення біологічно активних добавок у харчуванні людини. Знання основ фізіології та гігієни харчування дозволить технологам розробляти та науково обґрунтовувати оптимальні технологічні режими виробництва та зберігання продовольчих товарів із метою забезпечення їх високого рівня якості; розробляти раціони харчування для різних верств населення, забезпечити нешкідливість та безпечність продукції, що виготовляється підприємствами ресторанного господарства.
|
||||||||||||||||||||||||||||
|