МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стадійність навчального проектуванняУчбове проектування є складним процесом, на стадіях якого студенти повинні навчатися видам креслення, методам планування, якими користуються у роботі архітектори. Робота над виконанням учбового архітектурного проекту знайомить з методикою планувань приватної житлової будівлі. Тому курсовий проект має декілька специфічних етапів (стадій) виконання завдань на конкретні теми: 1. Підготовчий етап потрібний для вивчення нормативної, технічної, учбової літератури, ознайомлення з прикладами проектів малоповерхових приватних житлових будівель. 2. Студенти готують доповіді за темами проектування, демонструють рішення з принципових видів планувань і конструктивні схеми. Деталі варіантів приватних будівель, планування кімнат, видів їх обладнання, приклади меблів виконують у ескізах. 3. Креслення (малювання) клаузур – етап виконання варіантів ескізів з планування на рельєфі (умови складного рельєфу ділянки для будівлі пропонують). 4. Клаузури на тему «Дім – образ». Робота включає підтеми: дім – гриб, дім – скеля, дім – дерево, тощо. Назви тем можуть змінюватися. 5. Виконання контрольних робіт за темами: генеральний план, елементи обладнання і дизайну (елементи дизайну інтер’єрів). 6. Виконання варіантів робочих макетів дому, що планується. 7. Виконати пропозиції щодо форм благоустрою і озеленення ділянки. 8. Виконати графічний матеріал у відповідності до завдання на проектування. Стадії навчання змушують знаходити проектні рішення завдяки знанню теорії планування і звичкам з методики виконання архітектурних робіт. Практичний попит зі створення проектів допоможе знайти стиль виконання робіт і впевненість у особистих можливостях. Критерії оцінювання і вимог до проекту: 1. Курсовий проект виконується у строк і у повному обсязі. 2. Композиція на листі /планшеті/ повинна бути грамотною і чіткою. 3. Креслення повинні бути виконані на високому графічному рівні. 4. Оцінювання роботи з планування приватної малоповерхової будівлі проводиться за наступними вимогами до: - рішення об’ємно-планувальної композиції приватного будинку ; - рішення об’єктів на території садиби; - рішення малих форм і благоустрою ділянки; - рішення образу приватного будинку /будинку архітектора/; - планувальні рішення будинку; - рішення конструктивної схеми будинку; - графічний рівень креслення; - рівень виконання перспективи та інтер’єру. Завершення курсового проекту і оцінювання його проходить на рівні загального оцінювання робіт студентів 2-го курсу АХІ ОДАБА.
|
||||||||
|