МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне значенняКарбонатні породи мають велике практичне значення. Вапняки і доломіти є дуже добрими колекторами для нафти і газу, з ними пов'язані крупні родовища вуглеводнів. Вапняки використовують для виробництва цементу, в якості флюсу при виплавці металів, для виготовлення соди, для вапнякування грунту в сільському господарстві, будівництві. Крейда застосовується для виготовлення білої фарби, при виробництві паперу, в будівництві Мергелі використовують переважмо для виробництва цементу. Доломіти використовують як вогнетривкий матеріал у металургії, у скляній і керамічній промисловості, при виробництві магнезіального цементу. Порядок виконання роботи Провести макроскопічний опис різних типів карбонатних порід. Вивчити колекцію карбонатних порід і визначити фаціальні умови їх формування. Вивчити класифікацію карбонатних порід. Провести мікроскопічний опис карбонатних порід за прийнятою схемою.
Контрольні питання 1 Дайте визначення, які карбонатні породи називаються біогенними і хемогенними. 2 Приведіть класифікацію карбонатних порід і характеристику головних типів порід. 3 Охарактеризуйте вапняки, доломіти, мергелі, крейду за їх речовинним складом, структурами і текстурами. 4 Розкажіть про морфологію і генезис геологічних тіл, складених карбонатними породами. 5 Які особливості карбонатних порід необхідно знати при вивченні їх під мікроскопом ? 6 Яке практичне значення мають карбонатні породи ?
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 9 Характеристика соляних, кременистих
Мета і завдання: вивчення соляних, кременистих і фосфатних порід, їх речовинного окладу, генезису і практичного значення. Завданням роботи є: - знати, які породи належать до групи соляних, кременистих і фосфатних ; - знати мінеральний склад, текстурні і структурні особливості соляних, кременистих і фосфатних порід ; - вміти описувати макроскопічно і в шліфах соляні, кременисті і фосфатні породи ; - знати, в яких умовах формуються соляні, кременисті і фосфатні породи, форми їх тіл .
|
||||||||
|