Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Вивчити макроскопічно колекцію соляних, кремнистих і фосфатних порід, описати їх відповідно до прийнятої схеми опису осадочних порід. Провести вивчення цих порід в шліфах за допомогою поляризаційного мікроскопа. Визначити фаціальні умови їх формування, вивчити практичне значення.

Контрольні питання

1 Назвіть основні групи хемогенних та біогенних осадочних порід.

2 Розкажіть про мінеральний склад соляних порід.

3 Охарактеризуйте коротко кам'яну та калійну солі , гіпсові та ангідритові породи.

4 Генезис і практичне значення соляних порід.

5 Назвіть кремнисті породи і дайте характеристику їх мінерального та речовинного складу.

6 Мікроскопічна характеристика кремнистих порід.

7 Генезис кремнистих порід.

8 Що таке фосфатні породи, їх головні представники, речовинний склад, генезис, розповсюдження, практичне значення.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 10

Характеристика алюмінистих, залізистих і марганцевих порід

 

Мета і завдання: вивчення алюмінистих, залізистих і мар­ганцевих порід, їх речовинного складу, генезису і практичного значення.

Завданням роботи є:

- знати, які породи належать до групи алюмінистих, залізистих і марганцевих порід;

- знати мінеральний і речовинний склад, текстурні і структурні особливості алюмінистих, залізистих і марганцевих порід;

- вміти макроскопічно описувати названі породи;

- знати генезис алюмінистих, залізистих і марганцевих порід і їх практичне значення.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фосфатні породи | Теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.