МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порядок виконання роботиВивчити теоретичний матеріал, ознайомитись з колекцією метаморфічних порід. Навчитись описувати та визначати різні типи метаморфічних порід відповідно до класифікації та фаціальних умов. Описування метаморфічних порід проводиться за схемою для осадочних порід: 1) назва; 2) забарвлення; структура і текстура породи; 3) мінеральний склад; 4) включення і вкраплення; 5) тип метаморфізму і 6) назва вихідної породи. Контрольні питання 1 Що Ви розумієте під “метаморфізмом”? 2 Які гірські породи називаються метаморфічними? 3 Які головні фактори обумовлюють метаморфізм? 4 Які мінерали входять до складу метаморфічних порід? 5 Які типи структур і текстур характерні для метаморфічних порід? 6 Які типи метаморфізму Ви знаєте? 7 Які зони регіонального метаморфізму і метаморфічних фацій Ви знаєте? 8 Охарактеризуйте породи локального і регіонального метаморфізму. 9 Практичне значення метаморфічних гірських порід.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 13 Літолого - фаціальний аналіз,
Мета і завдання: вивчення основних принципів літолого-фаціального аналізу, методів його проведення і значення для літологічних досліджень осадочних товщ. Завданням роботи є: - знати основні напрямки досліджень при фаціальному аналізі; - знати, яке значення мають алотигенні та аутигенні мінерали для фаціального аналізу; - знати, як використовуються структурно-текстурні особливості порід для фаціального аналізу; - знати, як використовують результати життєдіяльності організмів для фаціального аналізу; - знати методи вивчення форм осадочних тіл для фаціального аналізу; - назвати принципи і методи палеогеографічних реконструкцій і визначення глибини басейнів; - знати методи побудови фаціальних карт і профілів;
|
||||||||
|