Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Вивчити теоретичний матеріал, ознайомитись з колекцією метаморфічних порід. Навчитись описувати та визначати різні типи метаморфічних порід відповідно до класифікації та фаціальних умов.

Описування метаморфічних порід проводиться за схемою для осадочних порід: 1) назва; 2) забарвлення; структура і текстура породи; 3) мінеральний склад; 4) включення і вкраплення; 5) тип метаморфізму і 6) назва вихідної породи.

Контрольні питання

1 Що Ви розумієте під “метаморфізмом”?

2 Які гірські породи називаються метаморфічними?

3 Які головні фактори обумовлюють метаморфізм?

4 Які мінерали входять до складу метаморфічних порід?

5 Які типи структур і текстур характерні для метаморфічних порід?

6 Які типи метаморфізму Ви знаєте?

7 Які зони регіонального метаморфізму і метаморфічних фацій Ви знаєте?

8 Охарактеризуйте породи локального і регіонального метаморфізму.

9 Практичне значення метаморфічних гірських порід.

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 13

Літолого - фаціальний аналіз,
методи його проведення і значення

 

Мета і завдання: вивчення основних принципів літолого-фаціального аналізу, методів його проведення і значення для літологічних досліджень осадочних товщ.

Завданням роботи є:

- знати основні напрямки досліджень при фаціальному аналізі;

- знати, яке значення мають алотигенні та аутигенні мінерали для фаціального аналізу;

- знати, як використовуються структурно-текстурні особливості порід для фаціального аналізу;

- знати, як використовують результати життєдіяльності організмів для фаціального аналізу;

- знати методи вивчення форм осадочних тіл для фаціального аналізу;

- назвати принципи і методи палеогеографічних реконструкцій і визначення глибини басейнів;

- знати методи побудови фаціальних карт і профілів;




Переглядів: 233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.