Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання навчальної роботи студентів

До заходів, що контролюють знання студентів, належать поточний та підсумковий контроль знань.

Поточний контроль здійснюється у таких формах:

1.Контроль систематичності та активності роботи на практичних заняттях.

Контроль систематичності та активності роботи по вивченню програмного матеріалу протягом семестру здійснюється за допомогою експрес-контролю на основі тестових завдань з окремих тем, оцінки творчого підходу в вирішенні окремих завдань (як аудиторних, так і домашніх), оцінки прийняття участі в дискусіях. Тестові завдання можуть бути побудовані на альтернативній основі або передбачати логічне обґрунтування відповідної відповіді.

2. Контроль виконання вибіркових завдань для самостійного опрацювання.

Студент обирає один з видів запропонованих вибіркових завдань для самостійного опрацювання (див. карту оцінювання навчальної роботи студента). Результати виконання обраного завдання оцінюються від 0 до 10 балів.

2.1.Індивідуальні домашні розрахункові завдання виконують на аркушах формату А4, які зшивають за допомогою папки, або у звичайному зошиті. Текст пишуть від руки. Завдання викладач оцінює за тиждень до початку екзаменаційної сесії.

Критерії оцінювання письмових індивідуальних завдань

Повне правильне виконання завдання, наявність детальних пояснень щодо всіх завдань і охайне оформлення 5 балів
Правильне виконання завдань без пояснень і аналізу результатів 4 бали
Завдання потребує внесення виправлень 3 бали
Відсутність роботи чи невірне виконання завдань з суттєвими помилками, незадовільні відповіді на додаткові запитання 2 бали

Підсумкове оцінювання знань студентів з дисципліни здійснюється під час екзаменаційної сесії. Екзамен проводиться у письмовій формі протягом двох академічних годин. Екзаменаційний білет містить три завдання (два теоретичні питання та одне розрахункове завдання). Завдання білету охоплюють усі теми дисципліни згідно затвердженої робочої навчальної програми. Теоретичне завдання білету оцінюється в 5 балів.

Критерії оцінки знань і компетенції студентів з теоретичних питань такі:

5 балів – високий рівень знань і компетенції

- точне знання категорій статистики, стилістично грамотний, логічно правильний виклад відповідей на питання;

- повні і систематизовані знання в обсязі навчальної програми;

4 бали – хороший рівень знань і компетенції

- досить повні знання в обсязі навчальної програми;

- дуже добре знання категорій статистики, грамотний, логічно правильний виклад відповідей на питання;

3 бали – достатній рівень знань і компетенції

- знання категорій статистики, розумний виклад відповідей на питання;

- достатній обсяг знань в рамках освітнього стандарту;

2 бали – мінімально-достатній рівень знань і компетенції

- задовільне знання категорій статистики;

- недостатньо повний обсяг знань в рамках освітнього стандарту;

- наявність у відповідях істотних помилок;

1 бал – дуже низький рівень знань і компетенції

- фрагментарність знань в рамках освітнього стандарту;

- незадовільні відповіді на питання;

0 балів – відсутність знань і компетенції

- відсутність знань в рамках освітнього стандарту або відмова від відповіді.





Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2 | ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ІСПИТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.