Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 16. Правові засади охорони та використання природних ресурсів континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України.

Питання для обговорення

1. Правове регулювання використання та охорони природних ресурсів виключної (морської) економічної зони і континентального шельфу України.

2. Юридична відповідальність за порушення законодавства про використання та охорону природних ресурсів виключної (морської) економічної зони України та континентального шельфу.

Завдання для індивідуальної роботи:

Визначити письмово:

1. суверенні права та юрисдикція України у виключній (морській) економічній зоні України;

2. порядок проведення морських наукових досліджень;

3. порушення законодавства про використання та охорону природних ресурсів виключної (морської) економічної зони України.

Тема 17. Правові засади формування, збереження та раціонального використання національної екологічної мережі України.

Питання для обговорення

1. Загальна характеристика екологічної мережі України.

2. Особливості використання й охорони об'єктів природно-заповідного фонду.

3. Особливості використання курортних, лікувально-оздоровчих та рекреаційних зон.

4. Водоохоронні зони.

5. Землі лісогосподарського призначення.

6. Відповідальність за порушення законодавства про охорону та використання національної екологічної мережі України.

Практичні завдання:

1. Селянським (фермерським) господарством провадився випас худоби на землях заповідника “Крейдова флора”. Протягом літа, у результаті такого випасу знищено десятки видів рослин, занесених до Червоної книги. Факт правопорушення був зафіксований інспектором по охороні навколишнього природного середовища.

Голова селянського (фермерського) господарства відмовився підписувати акт інспектора, мотивуючи це тим, що він не несе відповідальності за дії своїх працівників.

Назвіть особливості правового режиму використання об'єктів природно–заповідного фонду.

Чи є порушеннями дії працівників селянського (фермерського) господарства, голови?

Яка відповідальність передбачена за допущені порушення, хто її вправі застосовувати?

2. Дирекція національного природного парку уклала договір з фермером Пискуновим про використання під косовиці 7 га заповідної зони та 12 га зони рекреації для випасу худоби, за умови, що останній забезпечить продуктами харчування ресторан готелю, що перебуває на території природно–заповідного парку і кемпінг.

Внаслідок постійних дощів використання косовиць і пасовищ стало складним і фермер припинив в однобічному порядку виконання договору.

Дирекція національного природного парку направила фермерові претензію, в якій вимагала виконання умов договору, в іншому випадку вона обіцяла звернутися до господарського суду з позовом.

Охарактеризуйте правовий режим зон національних природних парків.

Чи підлягає задоволенню претензія?

Підготуйте рішення господарського суду по даній справі.

3. При спорудженні житлового будинку прораб дав вказівку робітником вирубати кілька дерев, занесених у Червону Книгу, на території міського парку, що прилягає до об'єкта, який будувався.

Вкажіть особливості правового режиму пам'ятників природи та об'єктів, занесених у Червону Книгу.

Хто і яку відповідальність повинен нести за ці дії?

Підготуйте лист від імені громадської організації у відповідні органи, правомочні застосувати заходи відповідальності.

4. Під час перевірки Держземінспекцією АРК встановлено факт самочинного зайняття та використання СПД Поповою земельної ділянки біля Лівадійського палацу, шляхом встановлення торгівельного павільйону. Було встановлено, що СПД Поповій не надавалися у встановленому порядку правовстановлюючі документи на користування земельною ділянкою природно–заповідного фонду під будівництво торгівельного павільйону.

Справу було передано до суду.

Вказати поняття земель природно–заповідного фонду, а також порядок спеціального використання природних ресурсів у межах територій природно–заповідного фонду.

Які норми екологічного законодавства порушила СПД Попова? Які санкції будуть застосовуватись у даному випадку?

Складіть схему щодо наступних питань:

1. Класифікація територій та об'єктів природно-заповідного фонду України.

2. Види правових режимів територій та об'єктів природно-заповідного фонду.

3. Природні заповідники (поняття, завдання, режим).

4. Біосферні заповідники (поняття, завдання, режим).

5. Національні природні парки (поняття, завдання, режим).

6. Регіональні ландшафтні парки (поняття, завдання, види, режим).

7. Заказники (поняття, завдання, режим).

8. Ботанічні сади (поняття, завдання, режим).

9. Дендрологічні парки (поняття, завдання, режим).

10. Зоологічні парки (поняття, завдання, режим).

11. Пам'ятки природи (поняття, завдання, види, режим).

12. Заповідні урочища (поняття, завдання, режим).




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 15. Правовий режим охорони і використання атмосферного повітря. | Тема 18. Правовий режим поводження з відходами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.