МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 20.Завдання 39. Метод — це: а) засіб дослідження мети, спосіб пізнання явищ дійсності в їх взаємозв’язку та розвитку; б) потреба і місце застосування наукових прийомів у процесі дослідження; в) спосіб дослідження явищ, який визначає планомірний підхід до їх наукового пізнання та встановлення істини. Завдання 40. Назвіть методи емпіричного дослідження: а) спостереження, порівняння; б) формалізація, логічні; в) вимірювання, експеримент; г) математичні, моделювання.
Варіант № 21. Завдання 41. Назвіть методи теоретичного дослідження: а) формалізація; б) дедукція; в) моделювання; г) логічні, історичні; д) аксіоматичні. Завдання 42. Які методи застосовуються в процесі експерименту? а) опитування, тестування; б) ідеалізації; в) експертних оцінок і абстракції; г) логічні та історичні; д) шкалювання.
Варіант № 22 Завдання 43. Які види абстракції застосовують у процесі дослідження? а) ізолювання і ототожнювання; б) аналітичність; в) конструктивізація; г) актуальна нескінченність; д) емпіричність. Завдання 44. Форми апробації результатів наукового дослідження: а) нарада; б) конкурс; в) симпозіум; г) практична діяльність; д) конференція; є) наукова конференція.
Варіант № 23. Завдання 45. Форми використання матеріалів наукового дослідження: а) дисертація; б) доповідь, виступ; в) звіт про дослідження; г) наукова публікація; д) курсова (дипломна) робота. Завдання 46. Назвіть основні види абстракції: а) ізолювання; б) потенційна здійсненність; г) ототожнення; в) моделювання; г) індукція; д) дедукція; з) узагальнення.
Варіант № 24. Завдання 47. Дайте визначення «інформації»: а) це відомості про події та процеси; б) це детальне систематизоване подання певного відібраного матеріалу без будь-якого аналізу; в) це певні відомості, сукупність якихось даних, знань. Завдання 48. Назвіть основні ознаки наукової інформації: а) формування відомостей про наукову роботу; б) отримання в процесі пізнання закономірностей об’єктивної дійсності, підґрунтям якої є практика і оформлення її у відповідній формі; в) документовані і публічно оголошувані відомості про досягнення науки, виробництва; г) результати науково-дослідної роботи вітчизняних дослідників.
|
||||||||
|