МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Характеристика розділів етичного кодексу психологаНЕ 2.3. Етичний кодекс психолога План: 1.Характеристика розділів етичного кодексу психолога 2.Етичний кодекс психолога-діагноста. 3.Професійний кодекс етики для психологів (Бонн, ФРН). 4.Порівняння етичних кодексів психолога різних країн і асоціацій. Основні терміни та поняття: етичний кодекс, Товариство психологів України, Комісія з етики, конфіденційність, компетентність, відповідальність. Домашнє завдання:1) Яка відповідальність лягає на психолога при розголошені інформації психологічного характеру про досліджуваного/клієнта? У яких випадках психолог має право порушити принцип конфіденційності? 2) Розкрийте роль професійних асоціацій у розв 'язанні проблем, пов 'язаних з професійною етикою практичного психолога. Література: 1.Етичний кодекс психолога / Психолог. -2004. -№43 (139). —С.1-4 (вкладка). 2.Профессиональньш кодекс зтики для психологов. Бонн, ФРГ, 1986 // Вопросьі психологии. - 1990. -№6. С. 148-153. 3.БурлачукЛ.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. - С-Пб: Питер, 1999. 4. Вачков И.В. Введение в профессию «психолог»: Учеб. Пособие / Под ред.
5.Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. -М.:Педагогика, 1991.-232с. 6.Ермоленко А.Н. Зтика ответственности и социальное бьітие человека (Современная немецкая практическая философия). - К„ 1994. - 200с. 7.Психологическая диагностика в системе образования и права ребенка («Круглий стол» редакции журнала «Человек» и Института человека РАН) // Человек. -2000. -№б; 2001. -№1. 8.Социальньїе и зтические аспекти психологической диагностики. Зтический кодекс психолога-диагноста /Акимова М.К., Берулава Е.М. Психологическая диагностика детей и подростков.Уч.пос.для студентов/Под ред.Гуревича К.М., Борисовой Е.М. М.: Международная педагогическая академия, 1995. -С.270-280. На ІУстановчому з'їзді Товариства психологів України 20 грудня 1990 року в м. Києві прийнято Етичний кодекс психолога. Цей нормативний акт є гарантом високопрофесійної, гуманної, високоморальної діяльності психологів України, здійснюваної залежно від спеціалізації та сфери інтересів [1]. Даний Кодекс являє собою сукупність етичних норм, правил поведінки, що склалися у психологічному співтоваристві й регулюють його життєдіяльність. Об'єктом досліджень і впливу психологів є внутрішній світ особистості, тому їхні контакти з іншими людьми повинні бути теплими, доброзичливими, цілющими. Етичний кодекс сприяє успішному здійсненню психологами своєї професійної діяльності. Зокрема, шкільним і вузівським психологам допомагає у підвищенні ефективності навчання та виховання учнів і студентів; психологам у галузі охорони здоров'я - у виконанні функцій, пов'язаних з профілактикою захворювань, лікуванням, реабілітацією пацієнтів; психологам у сфері державного управління - у психологічному забезпеченні загального та галузевого управління. Заснована Товариством психологів України Комісія з етики проводить роботу, спрямовану на правильне тлумачення психологами Етичного кодексу, здійснює контроль за його додержанням, забезпечує формування у психологів сприйняття цього Кодексу як зобов'язання перед громадськістю, як одного з важливих актів чинного законодавства. Читайте також:
|
||||||||
|