Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Неперервні випадкові числа

 

До виконання прикладу 3 необхідно приступити після вивчення законів розподілу неперервних випадкових величин, їх основних числових характеристик: початкових та центральних моментів, математичного сподівання, дисперсії, середнього квадратичного відхилення; а також характеристик щільності розподілу: асиметрії і ексцесу.

 

Приклад 3. Неперервна випадкова величина задана щільністю розподілу

 

Значення n, α, β для кожного варіанта задані в табл.2. Знайти значення коефіцієнта a, та основні числові характеристики M(x), Д(х), Г(х) випадкової величини Х. Побудувати якісні графіки цільності розподілу f(x) та функції розподілу F(x).

Таблиця 2

№ варіанта 3.1 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6 3.7 3.8
n
α -1 -2
β
                 
  3.9 3.10 3.11 3.12 3.13 3.14 3.15 3.16
 
  -2 -3
  -1 -1
                 
  3.17 3.18 3.19 3.20 3.21 3.22 3.23 3.24
 
  -3 -4
  -1
                 
  3.25 3.26 3.27 3.28 3.29 3.30    
     
     
     

 

Індивідуальні завдання по математичній статистиці




Переглядів: 252

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дискретні випадкові величини | Основи статистичного опису.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.