Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 7

Форма самостійної роботи студента Завчасна підготовка за визначеними темами
Вид заняття Семінар-дискусія з проблемних питань. Письмове бліц-опитування.
Тема заняття Основні стадії судово-бухгалтерської експертизи та документування порядку її призначення.
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті «семінар-дискусія з проблемних питань»; письмове бліц-опитування студентів. Визначити: основні стадії процесу судово-бухгалтерської експертизи; підстави та порядок призначення судово-бухгалтерської експертизи; права обвинуваченої (підозрюваної) особи у випадку призначення та провадження експертизи; взаємодію експерта-бухгалтера із правоохоронними органами у разі призначення експертизи; здійснення контрольних заходів ДФІ, як основної передумови призначення судової експертизи.
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Знання основних стадій процесу судово-бухгалтерської експертизи, умов, термінів і порядку її призначення, розуміння змісту і структури постанови (ухвали) про призначення судово-бухгалтерської експертизи та прав обвинуваченої особи; вміння диференціювати контрольні заходи ДФІ, як основної передумови призначення судово-бухгалтерської експертизи.
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 5 (3 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц-опитування)
Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст семінарського заняття  
Основні стадії судово-бухгалтерської експертизи та документування порядку її призначення. 1. Основні стадії процесу судово-бухгалтерської експертизи. 2. Підстава та порядок призначення судово-бухгалтерської експертизи. 3. Права обвинуваченої (підозрюваної) особи у випадку призначення та провадження експертизи. 4. Взаємодія експерта-бухгалтера із органами досудового та судового слідства у разі призначення експертизи. 5. Здійснення контрольних заходів ДФІ, як основної передумови призначення судово-бухгалтерської експертизи. 1. Обговорення теоретичних питань у формі семінару-дискусії з проблемних питань (усне опитування ). 2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).   При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с. 46 – 48; 58 – 60.

 

Колективне обговорення проблемного завдання за темою заняття та його вирішення; контроль знань шляхом усної відповіді та бліц-опитування у письмовій формі.




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 6 | Заняття № 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.