Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи.
Завдання та план заняття
Усне опитування студентів в контексті «семінар-розгорнута бесіда»; письмове бліц-опитування студентів
Визначити: планування процесу судово-бухгалтерської експертизи; провадження експертизи в судово-експертній установі; особливості призначення і проведення судово-бухгалтерської експертизи в судовому засіданні. З’ясування підстав для надання показань експерта-бухгалтера при досудовому розслідуванні та судовому розгляді справи. Розуміння специфіки проведення експертизи на стадії досудового розслідування фахівцями, що не працюють в державній експертній установі.
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття)
Знання порядку планування процесу судово-бухгалтерської експертизи та специфіки проведення експертизи на стадії досудового слідства, засвоєння особливостей організації проведення судово-бухгалтерської експертизи у суді; оволодіння навичками щодо здійснення планування судово-бухгалтерської експертизи; засвоєння основ базових знань з професії (експерт-бухгалтер, ревізор)
Порядок і форма оцінювання та контролю знань
Максимальна кількість балів − 5 (3 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц -опитування)
Тема
заняття
Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання
Зміст семінарського заняття
Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи
1. Попереднє вивчення експертом-бухгалтером матеріалів справи, поданої на дослідження.
2. Планування процесу судово-бухгалтерської експертизи.
3. Провадження експертизи в судово-експертній установі та судовому засіданні.
4. Показання експерта-бухгалтера при досудовому розслідуванні та судовому розгляді справи.
5. Специфіка проведення експертизи на стадії досудового розслідування фахівцями, що не працюють в державній експертній установі.
1. Обговорення теоретичних питань у формі семінару-розгорнутої бесіди (усне опитування ).
2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).
При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с. 46 – 48; 61 – 63.
Обговорення попередньо вивченого матеріалу за темою заняття, контроль знань шляхом усної відповіді та бліц-опитування у письмовій формі.