Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 9

Форма самостійної роботи студента Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу
Вид заняття Семінар-розгорнута бесіда. Письмове бліц-опитування
Тема заняття Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи.
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті «семінар-розгорнута бесіда»; письмове бліц-опитування студентів Визначити: планування процесу судово-бухгалтерської експертизи; провадження експертизи в судово-експертній установі; особливості призначення і проведення судово-бухгалтерської експертизи в судовому засіданні. З’ясування підстав для надання показань експерта-бухгалтера при досудовому розслідуванні та судовому розгляді справи. Розуміння специфіки проведення експертизи на стадії досудового розслідування фахівцями, що не працюють в державній експертній установі.
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Знання порядку планування процесу судово-бухгалтерської експертизи та специфіки проведення експертизи на стадії досудового слідства, засвоєння особливостей організації проведення судово-бухгалтерської експертизи у суді; оволодіння навичками щодо здійснення планування судово-бухгалтерської експертизи; засвоєння основ базових знань з професії (експерт-бухгалтер, ревізор)
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 5 (3 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц -опитування)
Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст семінарського заняття  
Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи 1. Попереднє вивчення експертом-бухгалтером матеріалів справи, поданої на дослідження. 2. Планування процесу судово-бухгалтерської експертизи. 3. Провадження експертизи в судово-експертній установі та судовому засіданні. 4. Показання експерта-бухгалтера при досудовому розслідуванні та судовому розгляді справи. 5. Специфіка проведення експертизи на стадії досудового розслідування фахівцями, що не працюють в державній експертній установі. 1. Обговорення теоретичних питань у формі семінару-розгорнутої бесіди (усне опитування ). 2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).   При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с. 46 – 48; 61 – 63.

 

Обговорення попередньо вивченого матеріалу за темою заняття, контроль знань шляхом усної відповіді та бліц-опитування у письмовій формі.




Переглядів: 254

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 8 | Заняття № 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.