МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Заняття № 6
Заняття № 7
* На модульну контрольну роботу виносяться теоретичні питання і тестові завдання. Плани навчальної роботи студента заочної форми навчання в міжсесійний період
Навчальна робота зі студентами в міжсесійний період передбачає виконання індивідуальних завдань студентами заочної форми та поточний їх контроль в період між сесіями. До індивідуальних завдань належать виконання письмової контрольної роботи та одного вибіркового завдання: 1) аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій; 2) аналітичний звіт власних наукових досліджень; 4) підготовка презентації за обраною тематикою; 5) виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри (факультету); 6) переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою; 7) підготовка наукових публікацій, участь у конкурсах наукових робіт (див. карту самостійної роботи). Можлива тематика вибіркових індивідуальних завдань наведена у розділі 6.2 робочої програми, а також може пропонуватись студентом за погодженням з викладачем. В рамках такої роботи студент виконує отримані індивідуальні завдання та у встановлені часи викладача отримує консультації щодо їх виконання, отримує від викладача інформацію про результати виконання індивідуального завдання та аналіз допущених помилок. Також студенти у міжсесійний період мають можливість виконувати певні роботи у «День заочника», за встановленим Графіком та за попереднім записом: — отримати консультацію за тематикою дисципліни згідно навчального плану; — відпрацювати пропущені контактні заняття; — захистити індивідуальні завдання, що заплановані робочою навчальною програмою з дисципліни; — ліквідувати академічну заборгованість; — ліквідувати академічну різницю в разі поновлення або переведення на заочну форму навчання.
Завдання для самостійного опрацювання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|