Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ №13

1.Сутність експертиз: однопредметних, комісійних, комплексних.

2.Атестація та присвоєння кваліфікаційних класів судових експертів.

3.Які особи можуть та не можуть бути судовими експертами?

4.Підготовча, організаційно-методична, дослідна стадії, стадії узагальнення, оцінки і реалізації результатів.

5.Експертне дослідження операцій, пов’язаних із виробництвом та реалізацією продукції.

6.Скласти проект висновку судово-бухгалтерської експертизи з питання дослідження утримань із заробітної плати.

Інформаційно-методичне забезпечення експертного дослідження операцій, пов’язаних із виробництвом та реалізацією продукції.

ВАРІАНТ №14

1.Поняття «судово-бухгалтерська експертиза».

2.Основні кваліфікаційні вимоги до судових експертів.

3.Обов’язки експерта-бухгалтера.

4.Організація інформаційного забезпечення судово-бухгалтерсь­кої експертизи.

5.Об’єкти судово-бухгалтерської експертизи та їх характеристика.

6.Скласти проект висновку судово-бухгалтерської експертизи з питання дослідження валових витрат і валових доходів підприємств.

ВАРІАНТ №15

1.В чому полягає процесуально-правовий та економічний зміст судово-бухгалтерської експертизи?

2.Назвіть основні завдання Центральної експертно-кваліфікаційної комісії та експертно-кваліфікаційної комісії Міністерства юстиції України.

3.Визначити відповідальність експерта-бухгалтера.

4.Зміст та порядок формування фактографічної інформації під час проведення судово-бухгалтерської експертизи.

5.Інформаційно-методичне забезпечення експертного дослідження операцій, пов’язаних із виробництвом та реалізацією продукції.

6.Скласти проект висновку судово-бухгалтерської експертизи з питання дослідження операцій з основними засобами і МШП.

ВАРІАНТ №16

1.Види судових експертиз.

2.Зміст реєстра атестованих судових експертів.

3.Права обвинуваченого при призначенні та проведенні судово-бухгалтерської експертизи.

4.Порядок атестації судових експертів та основні кваліфікаційні вимоги до них.

5.Експертне дослідження операцій з розрахунків з персоналом.

6.Скласти проект висновку судово-бухгалтерської експертизи з питання дослідження стану і операцій з матеріальними запасами.




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ №9 | ВАРІАНТ №17

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.