МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Яка основна аксіома науки БЖД?1. Всі виробничі процеси і технічні засоби потенційно небезпечні. 2. Повна безпека недосяжна, поки існує небезпека. 3. Джерелом небезпек є елементи техносфери. 4. Індивідуальна небезпека завжди існує. 5. Будь-яка діяльність потенційно небезпечна. 8.Вкажіть неправильну відповідь. Негативні фактори небезпеки в побуті: 1. Повітря, забруднене продуктами згоряння природного газу, викидами ТЕС, промислових підприємств, автотранспорту та сміттєспалювальних пристроїв 2. Вода з надмірним вмістом шкідливих домішок 3. Недоброякісна їжа 4. Значна віддаленість житлових районів від місць постійної роботи 5. Шум, інфразвук 6. Вібрація 7. Електромагнітні поля від побутових приладів, телевізорів, дисплеїв, радіо - релейних пристроїв 8. Іонізуючі випромінювання (природний фон, медичне обстеження, фон від будівельних матеріалів, випромінювання приладів, предметів побуту) 9. Медикаменти при неправильному і надмірному споживанні 10.Алкоголь, тютюновий дим, наркотики 11. Бактерії, алергени
9. Вкажіть неправильну відповідь. Безпека - це стан захищеності людини і навколишнього середовища від небезпек. По об'єктах захисту, реально існуючі в даний час системи, безпеки можна розділити на такі основні види: 1. Систему особистої та колективної безпеки людини в процесі його життєдіяльності 2. Систему охорони природного середовища 3. Систему державної безпеки 4. Систему побутової безпеки 5. Систему глобальної безпеки
10. Вкажіть дві правильні відповіді. 1. Безпека життєдіяльності - це наука, яка забезпечує загальний підхід до розвитку і реалізації відповідних засобів та заходів, спрямованих на створення і підтримку здорових безпечних умов життя і діяльності людини як у повсякденних умовах побуту та виробництва, так і в умовах надзвичайних ситуацій 2. Безпека життєдіяльності - це наука про діяльність людини в умовах численних небезпек 3. Безпека життєдіяльності - це нова інтегрована наука, яка вивчає процеси взаємодії людини з внутрішнім і зовнішнім середовищем у всіх сферах життєдіяльності людини 4. Безпека життєдіяльності - це сукупність загальнокультурних і професійних компетенції, спрямована на забезпечення життя і здоров'я в умовах надзвичайних ситуацій
11. Вкажіть дві правильні відповіді. Безпека життєдіяльності залежить від засобів, шляхів і методів її досягнення. Мета вивчення дисципліни безпека життєдіяльності полягає: 1. У придбанні студентами знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за фахом з урахуванням ризику різних небезпек 2. У вивченні аксіом і методологічної основи та захисту від небезпек 3. У вивченні джерел та елементів навколишнього середовища 4. У Формуванні у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку
12. Вкажіть неправильну відповідь. Дисципліна безпека життєдіяльності вирішує такі завдання: 1. Паспортизація потенційно небезпечних об'єктів. 2. Ідентифікація (розпізнавання і кількісна оцінка) негативних дій (небезпек середовища проживання із зазначенням їх кількісних характеристик і координат). 3. Попередження та захист від небезпек, розробка, використання і визначення засобів захисту від небезпек на основі зіставлення витрат з вигодами, тобто витратами економічної доцільності. 4. Розробка заходів з ліквідації негативних наслідків впливу (небезпек). 5. Навчання працюючих і населення основам захисту від небезпек. 6. Створення нормального, тобто комфортного стану середовища проживання.
|
||||||||
|