Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яка основна аксіома науки БЖД?

1. Всі виробничі процеси і технічні засоби потенційно небезпечні.

2. Повна безпека недосяжна, поки існує небезпека.

3. Джерелом небезпек є елементи техносфери.

4. Індивідуальна небезпека завжди існує.

5. Будь-яка діяльність потенційно небезпечна.

8.Вкажіть неправильну відповідь. Негативні фактори небезпеки в побуті:

1. Повітря, забруднене продуктами згоряння природного газу, викидами ТЕС, промислових підприємств, автотранспорту та сміттєспалювальних пристроїв

2. Вода з надмірним вмістом шкідливих домішок

3. Недоброякісна їжа

4. Значна віддаленість житлових районів від місць постійної роботи

5. Шум, інфразвук

6. Вібрація

7. Електромагнітні поля від побутових приладів, телевізорів, дисплеїв, радіо - релейних пристроїв

8. Іонізуючі випромінювання (природний фон, медичне обстеження, фон від будівельних матеріалів, випромінювання приладів, предметів побуту)

9. Медикаменти при неправильному і надмірному споживанні

10.Алкоголь, тютюновий дим, наркотики

11. Бактерії, алергени

 

9. Вкажіть неправильну відповідь. Безпека - це стан захищеності людини і навколишнього середовища від небезпек. По об'єктах захисту, реально існуючі в даний час системи, безпеки можна розділити на такі основні види:

1. Систему особистої та колективної безпеки людини в процесі його життєдіяльності

2. Систему охорони природного середовища

3. Систему державної безпеки

4. Систему побутової безпеки

5. Систему глобальної безпеки

 

10. Вкажіть дві правильні відповіді.

1. Безпека життєдіяльності - це наука, яка забезпечує загальний підхід до розвитку і реалізації відповідних засобів та заходів, спрямованих на створення і підтримку здорових безпечних умов життя і діяльності людини як у повсякденних умовах побуту та виробництва, так і в умовах надзвичайних ситуацій

2. Безпека життєдіяльності - це наука про діяльність людини в умовах численних небезпек

3. Безпека життєдіяльності - це нова інтегрована наука, яка вивчає процеси взаємодії людини з внутрішнім і зовнішнім середовищем у всіх сферах життєдіяльності людини

4. Безпека життєдіяльності - це сукупність загальнокультурних і професійних компетенції, спрямована на забезпечення життя і здоров'я в умовах надзвичайних ситуацій

 

11. Вкажіть дві правильні відповіді. Безпека життєдіяльності залежить від засобів, шляхів і методів її досягнення. Мета вивчення дисципліни безпека життєдіяльності полягає:

1. У придбанні студентами знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за фахом з урахуванням ризику різних небезпек

2. У вивченні аксіом і методологічної основи та захисту від небезпек

3. У вивченні джерел та елементів навколишнього середовища

4. У Формуванні у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку

 

12. Вкажіть неправильну відповідь. Дисципліна безпека життєдіяльності вирішує такі завдання:

1. Паспортизація потенційно небезпечних об'єктів.

2. Ідентифікація (розпізнавання і кількісна оцінка) негативних дій (небезпек середовища проживання із зазначенням їх кількісних характеристик і координат).

3. Попередження та захист від небезпек, розробка, використання і визначення засобів захисту від небезпек на основі зіставлення витрат з вигодами, тобто витратами економічної доцільності.

4. Розробка заходів з ліквідації негативних наслідків впливу (небезпек).

5. Навчання працюючих і населення основам захисту від небезпек.

6. Створення нормального, тобто комфортного стану середовища проживання.

 




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні терміни та поняття з безпеки життєдіяльності | Які проблеми вирішує БЖД?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.