МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Заняття 1. Практичне заняття.Категорійно-понятійних апарат безпеки життєдіяльності. Рішення задач та тестів на доповнення.
Методичні рекомендації, щодо практичних занять з дисципліни «Безпека життєдіяльності» для студентів бакалаврів очної та заочної форми навчання. Дніпропетровський аграрно-економічний університет, Дніпропетровськ, 2013, стор. .
В методичних рекомендаціях дано рекомендації практичних занять з дисципліни Безпека життєдіяльності.
Методичні рекомендації розраховано для студентів бакалаврів усіх напрямків підготовки.
Практичне заняття містить практичну частину, завдання, які необхідно виконати на аудиторному занятті, питання самоконтролю.
Склав: ст. викладач Ю.Ф. Стаценко
Рецензенти: к.т.н., доцент В.А. Шаломов к.т.н., доцент Г.Г. Капленко ст. викладач А.Є. Самусєв асистент К.А. Кірнос
Методичні рекомендації розглянуто та схвалено на засіданні кафедри «Безпека життєдіяльності»
Протокол № ___від___________2013р.
Зав. кафедри БЖД, професор А.С. Бєліков
Зміст
І. Теоретична частина. Питання: Теорія небезпек і ризик. ІІ. Практична частина 1. Рішення задач про ризик. 2. Тести 3. Тести на доповнення.
Мета роботи: Формування у студентів здатності творчо мислити, вирішувати складні проблеми інноваційного характеру і приймати продуктивні рішення в сфері цивільного захисту.
Матеріли і обладнання: Література, наглядні прилади (см. лекцію).
Хід практичного заняття: 1. Навчити студентів рішенню практичних задач про ризик. - при травмуванні людей та с/г тварин; - під час зимової риболовлі; - утоплення; - ризик захворювання людей та с/г тварин; - аварії (катастрофи) на транспорті; - при грі в азартні ігри. 2. Відповісти на тести з оцінки небезпеки. 3. З ціллю закріплення знань про ризик та небезпеки для людей відповісти на тести з доповненням.
Теоретична частина
|
||||||||
|