Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2. Заняття 1. Практичне заняття.

Категорійно-понятійних апарат безпеки життєдіяльності. Рішення задач та тестів на доповнення.

 

Методичні рекомендації, щодо практичних занять з дисципліни «Безпека життєдіяльності» для студентів бакалаврів очної та заочної форми навчання. Дніпропетровський аграрно-економічний університет, Дніпропетровськ, 2013, стор. .

 

В методичних рекомендаціях дано рекомендації практичних занять з дисципліни Безпека життєдіяльності.

 

Методичні рекомендації розраховано для студентів бакалаврів усіх напрямків підготовки.

 

Практичне заняття містить практичну частину, завдання, які необхідно виконати на аудиторному занятті, питання самоконтролю.

 

 

Склав: ст. викладач Ю.Ф. Стаценко

 

Рецензенти: к.т.н., доцент В.А. Шаломов

к.т.н., доцент Г.Г. Капленко

ст. викладач А.Є. Самусєв

асистент К.А. Кірнос

 

 

Методичні рекомендації розглянуто та схвалено на засіданні кафедри «Безпека життєдіяльності»

 

Протокол № ___від___________2013р.

 

Зав. кафедри БЖД, професор А.С. Бєліков

 

 

Зміст

 

І. Теоретична частина.

Питання: Теорія небезпек і ризик.

ІІ. Практична частина

1. Рішення задач про ризик.

2. Тести

3. Тести на доповнення.

 

 

Мета роботи:

Формування у студентів здатності творчо мислити, вирішувати складні проблеми інноваційного характеру і приймати продуктивні рішення в сфері цивільного захисту.

 

 

Матеріли і обладнання:

Література, наглядні прилади (см. лекцію).

 

Хід практичного заняття:

1. Навчити студентів рішенню практичних задач про ризик.

- при травмуванні людей та с/г тварин;

- під час зимової риболовлі;

- утоплення;

- ризик захворювання людей та с/г тварин;

- аварії (катастрофи) на транспорті;

- при грі в азартні ігри.

2. Відповісти на тести з оцінки небезпеки.

3. З ціллю закріплення знань про ризик та небезпеки для людей відповісти на тести з доповненням.

 

Теоретична частина




Переглядів: 253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Низький рівень ризику, який не впливає на екологічні та інші показники держави, галузі, підприємства, це? | Теорія небезпек і ризик

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.