МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Забруднення ґрунтівПоверхневі шари ґрунтів легко забруднюються. Великі концентрації в ґрунтах різних хімічних сполук - токсикантів згубно впливає на життєдіяльність ґрунтових організмів. При цьому втрачається здатність ґрунту до самоочищення від хвороботворних і інших небажаних мікроорганізмів, що відгукнеться тяжкими наслідками для людини, рослинного і тваринного світу. Наприклад, в сильно забруднених ґрунтах збудники тифу і паратифу можуть зберігатися до півтора років, тоді як в не забруднених - лише впродовж двох-трьох днів. Шляхи забруднення ґрунту Різні ґрунтові забруднення, більшість з яких антропогенного характеру, різними шляхами потрапляє в грунт: 1. З атмосферними осіданнями. Багато хімічних сполук, що потрапляють в атмосферу в результаті роботи підприємств, потім розчиняються в крапельках атмосферної вологи і з осіданнями випадають на грунт. Це, в основному, гази - оксиди сірки, азоту та ін. Більшості з них не просто розчиняються, а утворюють хімічні сполуки з водою, що мають кислотний характер. Таким чином, і утворюються кислотні дощі. 2. Що осідають у вигляді пилу і аерозолів. Тверді і рідкі з'єднання при сухій погоді зазвичай осідають безпосередньо у вигляді пилу і аерозолів. Такі забруднення можна спостерігати візуально, наприклад, навколо котельних взимку сніг чорніє, покриваючись частками сажі, автомобілі, особливо в містах і біля доріг, вносять значний внесок в поповнення ґрунтових забруднень. Це важкі метали сірчисті і азотні з'єднання. 3. При безпосередньому поглинанні грантом газоподібних з'єднань. Насухо погоду гази можуть безпосередньо поглинатися ґрунтом, особливо вологим. Таким чином, в грунт потрапляє сірка, мідь, цинк, свинець, цезій і ін. наявні в забрудненому повітрі речовини. 4. З рослинним опадом. Різні шкідливі сполуки, у будь-якому агресивному стані, поглинаються листям через стоми або осідають на поверхні. Потім, коли листя падає, усі ці з'єднання поступають в грунт. Таким чином в грунт потрапляють важкі метали, азотні, фосфорні, сірчані та ін. з'єднання, пестициди.
Висновок У наш час фауна і флора дозволяє людству вирішувати найважливіші проблеми: продовольчу, енергетичну, екологічну і охорона здоров'я населення. У 1970 г за ініціативою ЮНЕСКО виконується програма "Людина-біосфера". У усіх регіонах планети здійснюються комплексні багаторічні дослідження впливу людства на біосферу.
Лекція 3. Вплив людини на довкілля. Зміст: Вступ 1. Дія людини на довкілля. Антропогенне забруднення атмосфери, парниковий ефект, кислотні дощі, смог, руйнування озонової оболонки Землі. 2. Антропогенне забруднення гідросфери 3. Антропогенне забруднення літосфери
|
||||||||
|